نظام پیشنهادها یکی از بارزترین مصادیق نهادینه‌کردن مدیریت مشارکتی

عرب یارمحمدی از روند صعودی اجرای پیشنهادهای مصوب دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران نظام پیشنهادها را یکی از بارزترین مصادیق نهادینه‌کردن مدیریت مشارکتی و توجه به آراء، نظرات، ایده‌ها و پیشنهاد کارکنان دانست.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران باتوجه‌به روند صعودی اجرای پیشنهادهای مصوب دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ گفت: نظام پیشنهادها را یکی از بارزترین مصادیق نهادینه‌کردن مدیریت مشارکتی و توجه به آراء، نظرات، ایده‌ها و پیشنهاد کارکنان و به‌عنوان ذی‌نفعان در مسیر شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه راه‌حل‌های مناسب برای آن است. 
وی با تأکید بر اینکه نظام‌پذیرش و بررسی پیشنهادها از سازوکارهای اساسی این شیوه مدیریتی است؛ یادآور شد: در این راستا از سال 1401 پس از بازنگری دستورالعمل نظام پیشنهادهای دانشگاه علوم پزشکی تهران و فرایند آن 406 پیشنهاد در سامانه ثبت و 55 پیشنهاد تصویب شده است. 
یارمحمدی تصریح کرد: از ابتدای استقرار نظام مدیریت مشارکتی تا سال 1400 2پیشنهاد اجرایی شده بود که با پیگیری دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه واقع در اداره تحول، برنامه ریزی و تعالی منابع انسانی به 21 مورد رسیده است.
 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر