عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری بیمارستان مرکز طبی کودکان

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) از کودکان بستری بیمارستان مرکز طبی کودکان عیادت کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، داریوش فرضیایی، عموپورنگ روز پنجشنبه دهم آبان ماه 1397 به همراه دکتر بدو رئیس بیمارستان، از کودکان بستری بخش خون مرکز طبی کودکان عیادت کرد. فرضیایی همراه با شکیبایی از تک تک کودکان بستری در این بخش عیادت کرد و به خواندن شعر، گفتگو و بازی با آنها پرداخت که موجب شادی و لبخند این کودکان شد.
در این بازدید، کودکی که حال مساعدی نداشت و مشغول تماشای سریال 'بالشها' با هنرنمایی عموپورنگ بود که با دیدن ایشان بر بالین خود بسیارخوشحال و گرم صحبت با عمو پورنگ شد. فرضیایی سی دی مجموعه 'بالشها' را به همراه یک عروسک از نقش های همین مجموعه نمایشی، به این کودک هدیه داد.
حضور عمو پورنگ موجب شد کودکان دقایقی با ایشان همراه شوند. ایشان با خلوص نیت و با روحیه شادی بخش، بارها از کودکان بستری در این بیمارستان عیادت کرده و با ملاقات های مسرت بخش و شادی آور لبخند را به این کودکان هدیه می کند.
دکتر بدو رئیس بیمارستان در خصوص این بازدید گفت: حضور، عیادت و گفتگوی عموپورنگ با کودکان بیمار توجه به سلامت روان این کودکان است که بر بهبود سلامت جسم تاثیر بسزایی دارد. این اقدام نوع دوستانه سبب می شود کودکان از بیمارستان خاطره خوشی داشته باشند.
خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی