مدیر دفتر امور ایثارگران با ایثارگران مرکز شبکه بهداشت اسلامشهر دیدار کرد

مدیر دفتر امور ایثارگران، مدیر ستاد دانشجویان شاهد به همراه کارشناسان دفتر امور ایثارگران با ایثارگران مرکز شبکه بهداشت اسلامشهر دیدار کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی، دکتر احسان پورمحمدیان، مدیر ستاد شاهد ایثارگر، دکتر سید حسین حجازی و دکتر عباس امیر احمدی معاون شبکه بهداشت اسلامشهر دوشنبه 15 مهر 98 با ایثارگران شبکه بهداشت اسلامشهر دیدار کردند.
در ابتدا معاون شبکه بهداشت اسلامشهر ضمن خیرمقدم به حاضرین ایام حزن‌انگیز محرم و صفر را تسلیت گفت و اضافه کرد: دیدار با عزیزان ایثارگر موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و ما هرچه در توان داریم، باید برای خدمت به ایثارگران انجام دهیم.
در ادامه مدیر امور ایثارگران گفت: شما فرزندان شهدا سرمایه‌های نظام اسلامی هستید و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی است که امروز بر دوش همه ایثارگران است.
دکتر مقیمی خطاب به ایثارگران گفت: شهدا بر اساس اعتقاداتی که داشتندوبه عشق الهی از جان خود گذشتند؛ بزرگ هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و اگر این جان‌فشانی‌ها نبود کشورمان دچار بحران می‌شد بنابراین امنیت وعزت این نظام همگی مرهون شهدا است. اقتدار و سربلندی کشور همه وهمه از شهدا است و شما باید به اینکه به شهدا وابسته‌اید افتخار کنید.
دکتر پورمحمدیان مدیر ستاد شاهد ایثارگر دانشگاه گفت: خوشحالم که در این جمع قرار گرفتم و این برای من مایه مباهات است.
دکتر ایران اعتمادی فرزند شهید یدالله اعتمادی گفت: در مورد شهدا اظهارنظر کردن سخت است آنان برای همه ستودنی هستند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.
در ادامه این جلسه مدیر امور ایثارگران به سؤالات ایثارگران درزمینهٔ خدمات دفتر ایثارگران پاسخ داد
خبر: زهرا اسماعیلی
عکاس: علی گلمحمدی

کلمات کلیدی
زهرا  اسمعيلي - عکس
تهیه کننده:

زهرا اسمعيلي - عکس