مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر روز پزشک را به تمام پزشکان تبریک گفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن روز پزشک، با ارسال پیامی این روز را به همه پزشکان به‌ویژه پزشکان دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه همزمان با فرارسیدن اول شهریور، روز پزشک با ارسال پیامی این روز را تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:  
بسمه‌تعالی
منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا
و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است (سوره‌ی مائده آیه ۳۲)
همکار گرامی جناب آقای. سرکار خانم دکتر .....
باسلام و احترام
قدمت حکایت پزشکی در ایران در تاریخ نشانه خردورزی و تولید علم در این سرزمین است و گواهی است بر وجود استعدادهای درخشان و اندیشه‌های پرفروغی که در آسمان این مرزوبوم بروز کرده و خواهد کرد. ذکر و یادی است از خدمات بی منتها و فداکاری شما پزشکان که همه عمر خود را مصروف تسکین آلام دردمندان و جلب رضای خداوند نموده وعلیرغم همه ناملایمات از هیچ کوشش و تلاشی در این مسیر دریغ نکرده‌اید.
پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را باروح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند. آنانی که در شرایط بحران کنونی تلاششان به‌عنوان مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا و مداوای بیماران، مصداق بارز جهاد درراه خدا است.
 ایجاد آرامش و اطمینان روحی و تأمین سلامت جامعه مرهون همت بلند و تلاش صادقانه مردان و زنانی چون شماست که با تمام وجود، بی‌وقفه به یاری آسیب دیدگان و بیماران در لحظات اضطراب و نگرانی شتافته و با ارائه خدمات درمانی و پزشکی زمینه آسایش عمومی را فراهم می‌سازند.
به‌رسم ادب یکم شهریور زادروز حکیم بوعلی سینا، بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و و از طبیب عشق برای شما طبیب مهر، صحت، سلامت، سعادت و سیادت مسألت دارم.
دکتر فاطمه تاجیک
 مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *