مراسم معارفه مدیر جدید مدیریت خیرین و سازمان های مردم نهاد دانشگاه برگزار شد

دکتر ذاکریان معاون توسعه دانشگاه در نشست مدیران و رابطان خیرین بیمارستان ها، دکتر حسینی تبار را به عنوان مدیر مشارکت های مردمی دانشگاه معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، نشست معارفه دکتر زهرا حسینی تبار مدیر مشارکت های مردمی دانشگاه با حضور دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه، مدیران واحدهای تابعه و رابطان خیرین، خرداد 1401 در سالن G6 دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر حسینی تبار ضمن خوشامدگویی به همکاران، برنامه های خود را در کرسی جدید خدمت معرفی کرد.
وی که دکترای حقوق و فقه دارد ابراز خوشحالی کرد که همکاران زیادی از واحدها به ویژه مدیران و رابطان خیرین قبول زحمت کرده اند و در امور خیرین و خداپسندانه مجدانه در حال خدمت به مردم هستند.
مدیر مشارکت های مردمی دانشگاه گفت: حدود 35 سال در حوزه های جهادی و خیرین خدمت کرده ام، با این وجود برای ادامه کار در این منصب نیازمند همکاری و ارائه راهکارهای مناسب از سوی همکاران هستم تا در موضع بهتر و قوی تری در امور خیر دانشگاه مشارکت کنیم، ان شاءالله که این صندلی های خدمت آخرتمان را درست کند؛ قطعا کسانی که حال دل مردم را خوب می کنند حال دل خودشان هم خوب خواهد بود.
دکتر حسینی تبار در خاتمه با بیان اینکه مدیریت خیرین در سه حوزه اوقاف، خیرین و سازمان های مردم نهاد فعالیت می کند از مدیران درخواست کرد تا در این سه حوزه مدیریت خیرین را یاری کنند و راهکارهای اجرایی جدید را به خصوص در شناسایی خیرین جدید و افزایش تعداد سمن های سلامت ارائه دهند.
در ادامه دکتر ذاکریان معاون توسعه دانشگاه ضمن تبریک مدیریت جدید به دکتر حسینی تبار، از تلاشهای دکتر مسعود خسروانی و تیم مدیریتی قبلی قدردانی کرد و به سوالات همکاران در بعضی حوزه های خیرین و موسسات خیریه بیمارستانی پاسخ داد.

سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *