معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمات ارزنده‌ای را در اربعین حسینی ارائه کرد

دکتر سید محمد حسینی با حضور در درمانگاه راه شفا، پس از بازدید از بخش‌های مختلف درمانگاه از خدمات ارزنده‌ دانشگاه علوم پزشکی تهران در اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر حسینی در این بازدید پس از حضور در بخش‌های مختلف درمانگاه راه شفا گفت: مراجعات متعددی به این درمانگاه می‌شود که خدمات ارزنده‌ای توسط پزشکان داوطلب دانشگاه علوم پزشکی به زائرین ایرانی و غیر ایرانی ارائه می‌شود.
دکتر حسینی ادامه داد: مجموعه کاملی از داروخانه تا بخش‌های مختلف راه اندازی شده که مراجعه زائرین به بیمارستان‌های عراقی را کاهش داده و این این اقدام خداپسندانه پزشکان داوطلب جای تشکر دارد.
وی با اشاره به مردمی بودن زیارت اربعین تصریح کرد: زیارت اربعین حسینی یک راهپیمایی باشکوه مردمی است اما همه دستگاه‌ها سعی کردند در این امر سهیم باشند و به نوعی ادای وظیفه کردند تا مردم با اطمینان خاطری در این اجتماع عظیم حاضر شوند.
دکتر سید محمد حسینی اضافه کرد: هر ساله شاهد جهانی شدن این برنامه باشکوه هستیم و از ۸۰ کشور دنیا که هر ساله با عظمت بیشتری برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اقدامات داوطلبانه پزشکان در دوران دفاع مقدس و ایام کرونا تصریح کرد: پزشکان داوطلب ما در دوران دفاع مقدس و ایام کرونا نیز، جان خود را بر کف دست گذاشتند و مشغول خدمت شدند که در این مراسم نیز داوطلبانه حاضر شدند که جا دارد از یکایک عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *