معرفی مرکز قلب تهران به عنوان بیمارستان برتر در حوزۀ صیانت از حقوق شهروندی
مدیریت بازرسی دانشگاه لوح تقدیر و تندیس بیمارستان برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی را به مرکز قلب تهران اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، مدیریت بازرسی دانشگاه روز دوشنبه 23 فروردین 1400 با حضور در مرکز قلب تهران، ضمن اهدای لوح تقدیر و تندیس بیمارستان برتر در حوزۀ صیانت از حقوق شهروندی، از تلاش های این مرکز در توجه مستمر به کیفیت خدمات و بهبود فرآیندها قدردانی کرد.
در این جلسه از مدیریت بازرسی دانشگاه، دکتر موسوی، دکترگوران، آقایان شایگان و مسعودیان و از مرکز قلب تهران نیز دکتر حمیدرضا پورحسینی رئیس مرکز قلب تهران، دکتر مجتبی سالاری فر معاون آموزشی، دکتر حاجی قاسمی مدیر مرکز، دلاور جانشین مترون و دکتر منوچهری مسئول مدیریت کیفیت حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، دکتر موسوی بر اهمیت شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد بیمارستان ها در زمینۀ صیانت از حقوق شهروندی تأکید کرد و محورهای اصلی آن را، فراهم کردن دسترسی سریع وآسان به خدمات، اطلاع رسانی مناسب، ارائه امکانات و تسهیلات موردنیاز بیماران و مراجعه کنندگان خصوصاً بهره مندی از سیستم کارآمد رسیدگی به شکایات، ارتباط موثر در حیطه روابط عمومی و فعالیت مؤثر در جهت بهبود مستمر فرآیندهای کاری یاد کرده و از تلاش مضاعف تیم مدیریت و کارکنان مرکز قلب در محورهای مورد اشاره در سال 99 تقدیر کرد.
سپس دکتر پورحسینی شرایط کاری در سال 99 را به دلیل ارائه خدمات همزمان به بیماران قلبی عروقی و بیماران قلبی مبتلا به کرونا، پیچیده و سخت توصیف کرده و مشکلات ناشی از تورم و عدم تناسب تعرفه با هزینه ها و از سوی دیگر تحریم ها را چالش جدی چند سال اخیر مرکز قلب بیان کرد و با تأکید بر اینکه دستاوردهای مثبت این مرکز مرهون تلاش تک تک کارکنان اعم از پزشک، پرستار، کادر اداری، پشتیبانی و خدماتی بوده است، وی از دید مثبت تیم مدیریت بازرسی دانشگاه در ارزیابی مرکز قلب تهران تشکر کرد.
متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: