مهندس میرزایی: تعامل مثبت در بین ادارات و مدیریت باعث پیشبرد بهتر فعالیت ها می شود

مدیریت امور دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی، چهارمین جلسه ادارات تغذیه، تعاون و رفاه، ایاب ذهاب، صدور کارت دانشجویی و کتابخانه های دانشجویی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، چهارمین جلسه ادارات مدیریت امور دانشجویی با حضور مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی و رئیس و کارشناسان ادارات 2 بهمن 1401 از ساعت 8 تا 10:30 با هدف هماهنگی بیشتر و به منظور پیگیری و انجام امور محوله در سالن شورا معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
در این جلسه مهندس میرزایی مدیر امور دانشجویی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش همه کارکنان مدیریت امور دانشجویی در پیگیری امور محوله عنوان کرد، تشکیل اینگونه جلسات فرصتی است که همکاران بتوانند بخشی از فعالیت ها، مسایل و مشکلات، انتظارات و موضوعاتی که در حوزه کاری و اداری وجود دارد را مطرح کرده تا ضمن آگاهی از آنها بتوان با برنامه ریزی، همکاری و هماهنگی های لازم در راستای بهبود امور گام های اساسی برداشته شود.
در ادامه جلسه، کارشناسان به مهم ترین دغدغه ها، انتقادات و  پیشنهادات خود در زمینه های کاری، رفاهی، اقتصادی و ... به بحث و گفتوگو پرداختند.
در پایان جلسه مدیر امور دانشجویی به اهمیت لزوم داشتن هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات دیگر و همدلی، ایجاد صمیمیت و برنامه ریزی مناسب برای پیگیری کارها تاکید کرد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *