نشست فوری مدیر امور پرستاری دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان‌های دولتی تابعه برای مقابله با کرونا ویروس

دکتر شکوه ورعی در جمع مدیران پرستاری بیمارستان‌ها تاکید کرد: در شرایط فعلی برای مقابله با بحران کرونا هیچ‌یک از کادر پرستاری دانشگاه نباید از ارائه خدمت شانه خالی کند.

معاونت درمان در مقابله با کرونا ویروس

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، مدیر امور پرستاری دانشگاه، یک‌ شنبه ۴ اسفند ۹۸ در جلسه فوری با مدیران پرستاری بیمارستان‌ های دولتی تابعه دانشگاه تاکید کرد: در شرایط فعلی برای مقابله با بحران کرونا هیچ‌ یک از کادر پرستاری دانشگاه نباید از ارائه خدمت شانه خالی کند. باید همان‌ طور که همیشه از گروه پرستاری دانشگاه انتظار می‌ رود دلسوزانه با تلاش شبانه‌ روزی و در کنار هم از بحران کرونا به‌ خوبی عبور کنیم.
دکتر شکوه ورعی در این جلسه ضمن همفکری با مدیران پرستاری بیمارستان‌ های دانشگاهی تابعه برای بهره‌ گیری از تمامی توان گروه پرستاری دانشگاه در تامین و پشتیبانی کادر پرستاری بیمارستان ایزوله یاس گفت: در بیمارستان ایزوله یاس طبق محاسبات انجام‌ شده به ۶۲ پرستار برای بخش‌ ها، ۵۵ پرستار ICU و ۹ پرستار تریاژ نیاز داریم. همچنین هر یک از مدیران پرستاری به‌ عنوان مدیر داخلی و از هر بیمارستان یک سوپروایزر در هرروز به‌ عنوان سوپروایزر برای راند بخش‌ های این بیمارستان باید به مدیریت امور پرستاری به‌ منظور تنظیم برنامه نوبت‌ کاری کادر پرستاری این مرکز اعلام شود. طبق برنامه با تعطیلی دو بخش در بیمارستان‌ های شریعتی و مجتمع امام خمینی (ره) از کادر پرستاری این بخش‌ ها به‌ عنوان حامی بیمارستان ایزوله یاس کمک گرفتیم تا با آمادگی لازم در مواقع نیاز امدادرسانی کنند.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *