نشست مدیر مرکز طبی کودکان با کارشناسان ناحیه 2 شهرداری منطقه 6

دکتر کاظم رهنما مدیر مرکز طبی کودکان در نشستی با کارشناسان ناحیه 2 شهرداری منطقه 6 شهر تهران دیدار و در خصوص حل مسائل مرتبط گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، این جلسه روز دوشنبه هشتم دی ماه ۹۹ با حضور دکتر کاظم رهنما مدیر، مهندس سهند علمیه مسئول دفتر فنی، صدیقه کریم پور مسئول بهداشت محیط بیمارستان و محمدرضا اخلاصی رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه ۶، حسین راحتی رئیس خدمات شهری ناحیه ۲، ابوالفضل فرهمند دبیر ستاد بحران ناحیه ۲ و چند تن از مدیران فنی و ترافیک و کارشناسان ناحیه ۲ در سالن امید برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر رهنما در خصوص فعالیت‌های گسترده انجام شده در زمینه تفکیک انواع پسماند­ ها، بی‌خطرسازی پسماند‌های عفونی و نوک تیز برنده توسط دستگاه‌های بی‌خطرسازی مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت در طی پروسه­ های مختلف و همچنین انتقال انواع پسماند‌های عفونی بی‌خطر شده و عادی توسط شهرداری توضیحاتی ارائه و سپس در خصوص هزینه­ های بالایی که مدیریت پسماندها به خصوص در شرایط همه گیری بیماری کووید ۱۹ به بیمارستان تحمیل کرده است توضیحاتی بیان کرد.
در ادامه در خصوص مدیریت ترافیک خیابان مشرف به درب اصلی بیمارستان، نصب دوربین‌های نظارتی، نصب تابلوهای راهنما در خیابان میرخانی با توجه به قرارگیری ساختمان کلینیک ویژه و اورژانس با کارشناسان شهرسازی و ترافیک شهری بحث و تبادل نظر شد.
رعایت سایر موارد ایمنی و مدیریت بحران در بیمارستان مانند اصلاح لوله‌های گاز بالای درب ورودی بیمارستان به منظور تردد خودروهای آتش نشانی در مواقع بحران و تأییدیه استحکام بنا برای قسمت شمال غربی ساختمان شماره ۱ نیز از نکات مطرح شده در جلسه بود.
در پایان ضمن بازدید از سایت بی­ خطرسازی پسماند، از قسمت­ های مختلف بیمارستان به منظور توسعه فضای سبز بازدید شد.  

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *