نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی با کارکنان این دانشکده

دکتر خاتون آبادی در نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی با کارکنان این دانشکده گفت: من به واسطه تحصیل در این دانشکده به عنوان دانشجو، همچنین فعالیت در حوزه معاونت دانشجویی، معاونت پژوهشی و اکنون در جایگاه ریاست دانشکده، به همه مسائل مرتبط با کارکنان آشنایی دارم و قول خواهم داد که هیچ اقدامی بدون مشورت، رفع ابهام و شفاف سازی انجام نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 23 آذر 1400 با حضور دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده، حجت السلام والمسلمین مجتبی معصومی مسئول نهاد معظم رهبری، معاونین و کارکنان برگزار شد.
در این نشست که به منظور تعامل بیشتر با کارکنان دانشکده برگزار شد، ابتدا دکتر خاتون آبادی گزارشی از نحوه انتخاب معاونان دانشکده ارائه کرد و تصریح کرد: معاونان دانشکده آگاهانه و با تمرکز به معیار خدمتگذاری صادقانه انتصاب شده اند و به امید خدا، پیمان برادری، دوستی، تکیه بر مشورت و هماهنگی، همگی برای ارتقای خدمات این دانشکده تلاش خواهیم کرد.
دکتر خاتون آبادی افزود: من به واسطه تحصیل در این دانشکده به عنوان دانشجو، همچنین فعالیت در حوزه معاونت دانشجویی،  معاونت پژوهشی و اکنون در جایگاه ریاست دانشکده، به همه مسائل مرتبط با کارکنان آشنایی دارم و قول خواهم داد که هیچ اقدامی بدون مشورت، رفع ابهام و شفاف سازی انجام نخواهد شد.
وی با اشاره به اختیارات دانشکده و قابلیت اجرایی شدن درخواست ها گفت: سه حوزه کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی به عنوان سه رکن اساسی دانشکده هستند و هیچ کدام نسبت به دیگری به لحاظ جایگاه برتری ندارد؛ برتری افراد به تقوای آنهاست و امید است  با گفتگو، در راستای اعتماد متقابل برای رفع مسائل، با عشق و صادقانه تلاش کنیم و خواستار پیشرفت یکدیگر باشیم.
رئیس دانشکده توانبخشی افزود: فقط خدمات ارزشمند است که ماندگار خواهد ماند؛ اخلاق مداری، صبوری، احترام متقابل و عدم قضاوت را پیشه کار خود قرار دهیم و همواره با بهره گیری از آموزه های قرآن، به سازمان خدمت کنیم.
دکتر خاتون آبادی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع از آمادگی مسئولان دانشکده برای دریافت انتقادها، پیشنهادها و درخواست های کارکنان سخن گفت و تصریح کرد: در راستای اعتماد و با تضمین امنیت، با توجه به حوزه اختیارات دانشکده برای حل مسائل کارکنان تلاش خواهیم کرد و حوزه های مرتبط به دانشگاه را نیز طبق ضوابط دانشگاه برای دریافت پاسخ و بررسی انتقال خواهیم داد.
در ادامه دکتر سید محسن میر معاون اداری و مالی دانشکده گفت: منابع و نیروی انسانی، بزرگترین سرمایه یک سازمان هستند و باید طوری عمل کنند که برای سازمان، یک مزیت رقابتی پایدار داشته باشند.
وی گزارشی از اقدامات انجام شده دانشکده در حوزه کارکنان ارائه کرد و افزود: معاونت اداری و مالی دانشکده از هیچ اقدامی برای ارتقا، پیشرفت و توجه به نیازهای کارکنان دریغ نخواهد کرد و هدف از برگزاری این جلسه نیز همین است که با صحبت و گفتگو برای رفع مسائل مرتبط با حوزه کاری خود اقدام کنیم.
وی همچنین گزارشی از برگزاری جلسات مجزا با مسئولان کارگزینی دانشکده، برای رسیدگی به درخواست های کارکنان در راستای پیشرفت و ارتقای آنها ارائه کرد.
در پایان، کارکنان پرسش ها و درخواست های خود را مطرح و به آنها پاسخ داده شد.

  

لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *