نهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سال 1401 برگزار شد

نهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونان آموزشی دانشکده ها و نماینده ریاست دانشگاه روز شنبه 28 آبانماه1401 در سالن شورای حکیم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، مطابق جلسات پیشین شورای آموزشی، پیش از بیان دستورجلسه مسائل و مشکلات آموزشی و دانشجویی از سوی معاونین آموزشی دانشکده‌ها مطرح و توسط مدیران آموزشی و اعضای حاضر در این نشست راه کارهای لازم ارائه شد.
 
دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه در این جلسه با اشاره به برگزاری رویداد معرفی محصولات مرتبط با فن آوری و تجهیزات واقعیت مجازی(VR)  در آموزش علوم پزشکی افزود : این رویداد مبتنی بر عرضه فناوری است و هدف آن این است  که شرکت های دانش بنیان در این رویداد  بتوانند محصولات، نوآوری‌ها و توانمندی‌های خود را از سه جنبه فنی، تخصصی و همچنین حوزه Medical education   در معرض بررسی قرار دهند و در نهایت مجالی ست که گروه های آموزشی دانشگاه این فرصت را پیدا کنند تا با تجهیزات  مرتبط با واقعیت مجازی و افزوده در حوزه آموزش آشنا شوند.
 
وی در ادامه  با اشاره به اینکه این رویداد در 12 و 13 آذرماه برگزار می شود از اساتید  و معاونین آموزشی دانشکده ها خواست ضمن اطلاع رسانی گسترده; همه گروههای آموزشی دانشکده­ های دانشگاه  نیز در این رویداد مشارکت فعال داشته باشند.
 
دکتر علیزاده مسئول اجرایی پروژه‌های راه اندازی مراکز جدید معاونت آموزشی دانشگاه  در این نشست گفت: با توجه به اهمیت ویژه استفاده از فناوریهای نوین در آموزش علوم پزشکی؛رویداد معرفی  محصولات مرتبط با فرآیند ها و تجهیزات واقعیت مجازی (VR) در آموزش علوم پزشکی" به همراه راه اندازی فاز اول مرکز نوآوری آموزش پزشکی با موضوع شبه سازی و واقعیت مجازی در آموزش پزشکی در تاریخ 12 و 13 آذر ماه 1401 برگزارمی شود.
 
وی  در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی گفت: این مرکز در حوزه های مختلف آموزشی به دستگاه های سیمولاتور، نرم افزارهای شبیه سازی آموزشی و امکانات مرتبط با واقعیت مجازی (VR) در آموزش پزشکی مجهز می شود.
 
 همچنین در این نشست موضوعات مختلف آموزشی دانشکده‌ها به بحث و تبادل نظر گذاشته و در ادامه تصمیمات لازم گرفته شد.
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *