در شورای معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها با معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه؛

نگارش دستورالعمل صدور مجوز و برگزاری برنامه های فرهنگی تصویب شد

شورای معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها با معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با موضوع یکسان سازی و هم سویی تمامی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این جلسه روز سه شنبه 4 دی 97 از ساعت 14 تا 16 به میزبانی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده پزشکی و با حضور دکتر حلب چی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها، دکتر باقرزاده مدیر فرهنگی و مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار و در خصوص یکسان سازی و هم سویی تمامی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه و نیز نگارش دستورالعمل صدور مجوز و برگزاری برنامه های فرهنگی بحث و تصمیم گیری شد.
از دیگر مباحثی که در این شورا مطرح و تصمیم گیری شد می توان به تفویض بخشی از اختیارات شورای فرهنگی دانشگاه به شورای فرهنگی دانشکده ها اشاره داشت. همچنین مراقبت و نظارت بر روند برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با شأن دانشگاه، اخذ مجوز از مراجع مربوطه (شورای فرهنگی دانشگاه، هیأت نظارت بر تشکل ها، مدیریت هنری و فوق برنامه و ...) بر اساس نوع برنامه فرهنگی و مجموعه درخواست کننده، تشکیل کارگروه های فرهنگی و نیز نگارش دستورالعمل صدور مجوز و برگزاری برنامه های فرهنگی از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این شورا بود.

خبرنگار: سلطانپور
عکاس: شیخ محمدی

 

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور