هفتمین نشست علمی هفتگی مجازی در دانشکده بهداشت به صورت گفت وگوی زنده برگزار شد

هفتمین نشست علمی هفتگی (لایو اینستاگرام) در دانشکده بهداشت با موضوع کووید 19 و ویروس جهش یافته (اقدامات و توصیه های بهداشتی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، هفتمین نشست علمی هفتگی (لایو اینستاگرام) در دانشکده بهداشت با موضوع کووید  19 و ویروس جهش یافته (اقدامات و توصیه های بهداشتی) یکشنبه 14 دی 99، ساعت 19 برگزار شد.
در این گفتگو دکتر امیرحسین تکیان استاد گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت و معاون بین الملل دانشکده و دکتر طلعت مختاری آزاد استاد ویروس شناسی دانشکده بهداشت و رئیس مرکز ملی آنفلوانزا حضور داشتند. 
در این برنامه دکتر مختاری آزاد توضیحات کاملی در خصوص ویروس کرونا، ویروس جدید شناسایی شده،  میزان سرایت پذیری و قدرت بیماری ارائه داد. همچنین به نقش واکسیناسون و فرایند تولید واکسن کرونا در ایران و سایر کشورها اشاره و اطلاعاتی ارئه کرد. 
در ادامه دکتر تکیان به همراه دکتر مختاری آزاد به سوالاتی که در این زمینه شد پاسخ دادند.
توضیح اینکه این برنامه به صورت دوره ای و با هدف پاسخ صحیح و علمی به پرسش های روز و مطرح در سطح جامعه از منظر بهداشتی و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشکده بهداشت برگزار می شود. این گفتگو در اینستاگرام دانشکده بهداشت قابل دسترس است. 
آدرس اینستا گرام دانشکده بهداشت:  tums.sph@ 

 

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *