هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گرامیداشت مقام زن و مادر درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گرامیداشت مقام زن و مادر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گرامیداشت مقام زن و مادرشنبه 26 بهمن 98 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در محل تالار امام مجتمع برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر رضا رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی، دکتر فرشاد علامه معاون درمان، محمود معصومی معاون پشتیبانی و جمعی از پزشکان، کارکنان مجتمع در تالار امام مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد،

در ابتدا دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مادر و تشکر ویژه از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی در این مراسم گفت: باعث افتخار است که در مجموعه‌ای کار می‌کنیم که با حضور بیش از 2500 بانوی توانمند، تحصیل‌کرده و مهارت آموخته، در عرصه درمان، آموزش و پژوهش بالینی، خدمات بی‌بدیلی را به عزیزترین و محروم‌ترین اقشار جامعه ارائه می‌دهند؛ که علاوه بر وظایف خود در خانه و خانواده؛ مسئولیت‌های کاری خود را نیز به نحوه احسن انجام می‌دهند و موفقیت‌های این مجتمع مرهون این تلاش‌های صادقانه است و این تلاش و ازخودگذشتگی وظیفه ما را برای قدردانی از این زحمات دوچندان می‌کند.

سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی در خصوص ارزش کار پزشکان و پرستاران با استناد به احادیث و آیات قرآنی و نکات اخلاقی سخنرانی کرد که موردتوجه و استقبال حاضران قرار گرفت.

توضیح اینکه به همت واحد پشتیبانی در این مراسم و هم‌زمان درهمه بخش‌ها با اهدای گلدان و شیرینی از بانوان شاغل درمجتمع تقدیر شد.

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *