پایان خدمت رسانی کمپین کمک به سیل زدگان استان لرستان در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

کمپین کمک رسانی بیمارستان بهارلو پس از دو دوره فعالیت موفق از سال 96، با ارسال کمک های نقدی خود به سیل زدگان شهرستان پلدختر- روستای مورانی- در اردیبهشت ماه به فعالیت دور سوم خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، این کمپین با مشارکت حدود 600 نفر از کارکنان، پرستاران و پزشکان  در اواخر سال 96،  با ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه و نیز تامین سبد کالای بیش از 50 خانوار بی سرپرست در آستانه فرارسیدن سال 97،  فعالیت خود را آغاز کرد. 
در اواسط فروردین ماه سال جاری و با توجه به سیل های اخیر در کشور، این کمپین برای بار سوم شروع به فعالیت کرد و پس از حدود یک ماه از جمع آوری کمک های نقدی، در اردیبهشت ماه با ارسال این کمک ها به خانواده های آسیب دیده به کار خود پایان داد.
سید عرفان ترکش و سید مجتبی جوینی از بانیان راه اندازی این کمپین در مصاحبه با واحد روابط عمومی بیمارستان بهارلو، با اشاره به دو دوره فعالیت موفق در کمک رسانی به هموطنان عزیز در سال های گذشته اذعان داشتند که این بار نیز در صدد برآمدند تا به کمک هموطنان سیل زده استان لرستان بشتابند که به حمدالله با موفقیت به ثمر رسید.
در این رابطه، سید محسن زارع موسوی، از فعالان این کمپین، در گفتگو با واحد روابط عمومی گفت پس از بررسی های میدانی از مناطق آسیب دیده در سیل اخیر، روستای مورانی از توابع شهرستان پل دختر به عنوان روستای هدف انتخاب شد.
موسوی در ادامه افزود: این تحقیقات که در دو نوبت انجام گرفت منجر به شناسایی 32 خانواده از ساکنین روستای مورانی،  به منظور امدادرسانی شد. همچنین  با توجه به آسیب های وارده، نیازسنجی های انجام شده و پس از مشورت با سایر کارکنان، کمک های جمع آوری شده به صورت نقدی به ساکنان این روستا پرداخت شد.
کمک های نقدی این مرکز توسط سید محسن زارع موسوی، پرستار و سید مجتی جوینی، سوپروایزر به شهرستان پل دختر ارسال و پس از حدود سه روز اقامت در این شهرستان به دست خانواده های شناسایی شده رسید. 
عکس از خبرگزاری میزان

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری