پیام معاون درمان دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت

دکتر سید فرشاد علامه، معاون درمان دانشگاه در دومین روز هفته سلامت در پیامی از مجاهدت های مسئولانه و فداکارانه تمامی اعضای حوزه درمان دانشگاه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، دکتر سید فرشد علامه، معاون درمان دانشگاه دوم اردیبهشت 1399 و در دومین روز هفته سلامت که به نام پزشکان، پرستاران و خانواده نظام سلامت در مقابله با بحران کروناست، ضمن گرامیداشت آن در پیامی از مجاهدت های مسئولانه و فداکارانه تمامی اعضای حوزه درمان دانشگاه قدردانی کرد.
متن این پیام را در ادامه بخوانید:

…و منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا
…و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است (سوره مائده، آیه32)
پزشکان، پرستاران، ماماها و تمامی اعضای محترم حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلام و خداقوت
با گسترش ویروس کرونا در جهان و کشور عزیزمان، در بسیاری از محافل رسمی و غیر رسمی سخن از این ویروس است.
اما در میان این همه هیاهو، شما به عنوان بخشی از نظام سلامت کشور از همان ابتدای بحران کرونا تا کنون مجاهدانه در سنگر دفاع از سلامت مردم عزیزمان دل به خطر زده و با عشقی ستودنی در حال خدمت رسانی به بیمارانی هستید که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نیاز به حضور مسیحایی تان دارند.
به حقیقت، عنوان مدافعان سلامت شایسته شماست چرا که با تمام وجود در کنار مردم بوده و برای سلامتی هموطنان، سلامتی خود را به خطر می اندازید تا از درد و رنج آن ها بکاهید. پیام های محبت آمیز رهبر فرزانه انقلاب خطاب به کادر درمانی کشور نشانگر اهمیت بالای تلاش بزرگ مردان و زنان نظام سلامت در کارزار بزرگ مقابله با بحران کرونا است. همه مردم ایران نیز قدردان شما هستند. این اتفاق مبارک و بزرگی است که با فداکاری و از جان گذشتگی صادقانه خود برای همیشه در تاریخ این کشور ثبت کردید.
امروز در دومین روز از هفته سلامت 1399 به نام پزشکان، پرستاران، ماماها و تمامی اعضای محترم حوزه سلامت کشور که نقشی جاودانه را در مدیریت بیماری کووید 19 رقم زدند نامگذاری شده است؛ به این بهانه به عنوان فردی کوچک از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران بار دیگر ضمن تشکر و قدردانی از همدلی و اقدامات خالصانه کادر درمانی دانشگاه، برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و امیدوارم به زودی در کنار هم این بحران را با موفقیت پشت سر بگذاریم.  
مدافعان سلامت اجرتان با خدا
سیدفرشاد علامه
معاون درمان دانشگاه

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *