چابک سازی نقشه خوشنامی دانشگاه در هشتمین جلسه برندسازی

در هشتمین جلسه برندسازی دانشگاه، نقشه خوشنامی بازبینی و چند کمیته در هم ادغام شد.

در جلسه روز سه شنبه 17 تیر 99  در سالن شورای طبقه هشتم ساختمان مرکزی دانشگاه، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه ا بیان اینکه در جلسات گذشته در پی دستیابی به یک نگاه مشترک درباره فعالیت های پیش روی خودمان بودیم گفت: ما باید در حوزه های تعیین شده در نقشه برنامه ریزی و فعالیت ها را سازمان دهی و یک نمای یکپارچه از فعالیت های روابط عمومی در سطح دانشگاه ایجاد کنیم به همین دلیل با یک وقفه در  تعاریف برندینگ، در این جلسه بنا داریم با توجه به بازخوردها تغییراتی در نقشه ایجاد کنیم.
در این جلسه کمیته های «اصالت بخشی»، «شخصیت سازی»، «هویت» در هم ادغام شد و با عنوان کمیته «سرآمدی» مورد تایید اعضا قرار گرفت.
در زیرمجموعه «شخصیت سازی»، ویژگی های شخصیتی، تعالی سنجی، شهروند دانشگاه (جامعه هدف دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی و بیماران و قهرمان سازی) و شخصیت اجتماعی است. در زیرمجموعه «اصالت بخشی» صدور مجوز، ثروت آفرینی و رسانه قرار دارد و در زیرمجموعه «هویت»، نمادها(دانشگاهی و بالینی) و خوش آمدگویی قرار داده شده است.
در این نقشه افزون بر کمیته «سرآمدی»، کمیته های «اثربخشی»، «توسعه فناوری اطلاعات» و «پایش و اعتباربخشی» هم هستند که با مشخص اعضا، اولین جلسه آن در هفته جاری برگزار شد.
قرار است در جلسات بعدی با دعوت از صاحبنظران هر حوزه و تصمیم گیری، تیم برندسازی وارد فاز عملیاتی شود.

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *