کسب دو مدال طلا، چهار مدال نقره و یک برنز در دومین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت

تیم شنای کارکنان و اعضای هیأت علمی جانباز و معلول دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره و تیم تیراندازی نیز موفق به کسب 2 مدال نقره و یک برنز در دومین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، در این مسابقات که هفته گذشته و به میزبانی خزرآباد ساری برگزار شد، تیم شنای کارکنان و اعضای هیأت علمی جانباز و معلول دانشگاه علوم پزشکی تهران که در رده چهارم مسابقات قرار گرفت، موفق به کسب 2 مدال طلا توسط محمدرضا طاهر اسدی در ماده های 50 متر قورباغه و 50 متر آزاد رده سنی زیر 50 سال، یک مدال نقره توسط زین العابدین آقایاری در ماده 50 متر کرال پشت در رده سنی زیر 50 سال و نیز کسب مدال نقره توسط محمد علیمی در ماده 50 متر کرال پشت رده سنی بالای 50 سال شد.
همچنین ورزشکاران جانباز و معلول دانشگاه در رقابت های تیراندازی المپیاد نیز موفق به کسب یک مدال نقره توسط سید رمضان فتوحی و یک مدال برنز توسط علیرضا محمدی زاده در ماده تفنگ و نیز در رقابت های تیراندازی با تپانچه، محمد فتاحی دیگر ورزشکار دانشگاه موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد.
توضیح اینکه، در جریان برگزاری این المپیاد دکتر عجم در مسابقات تیراندازی سرپرستان و مربیان تیراندازی کاروان های ورزشی موفق به کسب مقام اول شد.

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور