کسب رتبه نخست مدیریت حقوقی دانشگاه در ارزیابی وزارت بهداشت

در بررسی، ارزیابی و پایش عملکرد مدیریت های حقوقی دانشگاه، از بین یکصد و ده دانشگاه علوم پزشکی و موسسه وابسته به وزارت بهداشت، مدیریت حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تهران حائز رتبه اول شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران،  معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در پنجمین دوره ارزیابی عملکرد مدیریت های حقوقی یکصد و ده دانشگاه علوم پزشکی کشور را بررسی کرد که مدیریت حقوقی دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به اخذ رتبه نخست شد.

در متن لوح آمده است:

همکار گرامی جناب آقای ساحلی
مدیر محترم حقوقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی درمانی تهران
سلام علیکم
نیل به آرزوهای بزرگ نیازمند فکر روشن، عزم راسخ و ارده ای استوار است که با سعی مخلصانه خویش گام در مسیر جهادی سترک جهت عظمت این مرز و بوم بر می دارند و کسب رضای پروردگار را سرلوحه زندگی و مجاهدت خویش قرار می دهند.

اکنون که در بررسی، ارزیابی و پایش عملکرد بین یکصد و ده دانشگاه، دانشکده و موسسات تابعه وزارت متبوع حائز رتبه اول گردیده اید، همسو با تحول طبیعت و در آستانه سال نو، ضمن تبریک روز وکیل مدافع، مراتب تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده، تلاش و همکاری جنابعالی در پیشبرد اهداف و اعتلای نظام سلامت را اعلام داشته و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
دکتر حسنعلی غفاری
معاون حقوقی و امور مجلس

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *