کنفرانس علمی هفتگی بیمارستان ضیائیان با موضوع شادکامی برگزار شد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: كارشناس مسئول آموزش بيمارستان ضيائيان از برگزاري كنفرانس علمي با موضوع شادكامي در بيمارستان ضيائيان خبرداد.

به گزارش كارشناس مسئول آموزش بيمارستان ضيائيان، كنفرانس علمي هفتگي بيمارستان ضيائيان با موضوع شادكامي با حضور دكتر محمد عفت پناه رئيس بيمارستان، دكتر سيامند انوري مدير و اساتيد، پزشكان، سرپرستاران، مسئولين كاركنان اداري و درماني در تاريخ 27 بهمن 93 در سالن آمفي‌تئاتر اين بيمارستان برگزار شد.
در اين كنفرانس دكتر علي منتظري از جهاد دانشگاهي گفت: اگر نگاهي واقع‌بينانه به دنياي پيرامون خود داشته باشيم به اين واقعيت اذعان مي‌كنيم كه اكثر افراد جامعه با مسائل و مشكلات عديده‌اي مواجه مي‌باشند وليكن بعضي از آنان باوجود هرگونه مشكل و يا استرسي كه دارند، زندگي خود را با شادكامي تجربه مي‌كنند.
 شادكامي تا حد زيادي به باورها، اعتقادات و نگرش‌هاي ما به حوادث و پديده‌هاي بيروني و محيطي ارتباط دارد، لذا مي‌توان نتيجه گرفت كه امكانات مادي و دنيوي تنها براي شادكامي افراد كافي نيست.
 وي در خصوص اين كه چه بايد كرد تا شادكامي در ما خلق شود؟ تصريح كرد: پذيرش ضعف‌هاي خود، ترغيب اعضاء خانواده به مسئوليت‌پذيري ، داشتن برنامه‌ريزي مناسب، ترسيم تصويري مثبت از جسم و روح و شخصيت خود، پرهيز از تنهايي و گزينش دوستاني خوب، زندگي كردن در زمان حال، انتظارات و توقعات خود را مشخص كنيم.
 دكتر منتظري در پايان تاكيد كرد: محكم و استوار كردن پايه‌هاي نظام خانواده، يكي از بهترين هدايايي كه والدين مي‌توانند به فرزندانشان بدهند، امكان شاد زيستن و شاد بودن است، زيرا طبق فرمايش مولايمان ‌امام حسين (ع) شادماني در خانه‌اي است كه مهر و محبت در آن مسكن دارد.
خبرنگار و عكاس: فرنيا


کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم