گزارش واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از انجام واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر گزارشی از نحوه واکسیناسیون دانش آموزان با توجه به شرایط بحران شیوع بیماری کووید-۱۹ ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، سارا حاصلی فرد، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه گفت: در راستای ابلاغ وزارت بهداشت به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مبنی بر عدم تعویق واکسیناسیون دانش آموزان در شرایط بحران بیماری کرونا، طرح واکسیناسیون دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مراکز خدمات جامع /پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این شبکه انجام  می شود.
حاصلی فرد در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان دوره متوسطه هم گفت: نوجوانان نیز که دوره متوسطه اول  را به‌پایان رسانده اند و برای ورود به دبیرستان  آماده می شوند باید با مراجعه به یکی از مراکز خدمات جامع سلامت  محله خود و تزریق واکسن توأم بزرگ‌سالان ، کارت واکسن خود را که یکی از مدارک موردنیاز برای ثبت نام است، دریافت کنند.
کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این شبکه شهرستان از رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان در تمام واحدهای تحت پوشش این شبکه خبر داد.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *