افتتاح رسمی بیست و پنجمین سمینار سالیانه بیمارستان فارابی

بیست و پنجمین سمینار سالیانه بیمارستان فارابی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، بیست و پنجمین سمینار سالیانه فارابی روز چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 با حضورپیشکسوتان، چشم پزشکان، ریاست بیمارستان فارابی، رئیس انجمن چشم پزشکی، مدیر گروه چشم پزشکی و جمع کثیری از اساتید و دستیاران چشم پزشکی شروع به کار کرد.
افتتاحیه این سمینار با قرائت آیاتی چند از کلام اله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد در ادامه دکتر احمد میرشاهی دبیر علمی سمینار ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان به معرفی برنامه های سمینار پرداخت.
وی در ادامه افزود:  بیست و پنجمین سمینار سالیانه فارابی همانند سالهای گذشته به شکل یک بازآموزی و CME بزرگ طراحی شده است. ویژگی خاصی که موجب برگزاری موفقیت آمیز سمینارفارابی در بیست وچهار دوره پیشین شده و مخاطبین بسیاری را جذب نموده است.  
هدف از برگزاری سمینار فارابی انتقال دانش و روش های جدید در درمان بیماریهای رایج چشم به به ویژه به همکاران  جوان چشم پزشک می باشد. درکنار آن   تازه های چشم پزشکی در زمینه های مختلف  معرفی خواهد شد . همچنین در ایام برگزاری سمینار چشم پزشکان می توانند از تجربیات اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی و سایر مراکز چشم پزشکی استفاده کنند.
ویژگی دیگر سمینار بیست و پنجم فارابی مشارکت فعال مرکز تحقیقات چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ریاست دکتر لاشیئی است که با برگزاری سمینار دوروزه چشم پزشکی ترجمانی امسال حضور دارند. همزمان با برگزاری سمینار دهمین سمینار پرستاری چشم  نیز برگزار خواهد شد که مثل هرسال همکاران پرستاری مقالات جدیدی را  ارائه خواهند کرد.
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي