26 مورد یافت شد

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم

https://pr.tums.ac.ir/news/-دکتر-ترابی:-امروزه-درکنار-نفوذ-اجتماعی-باید-برای-پدیده-نفوذ-علمی-چهره‌های-دانشگاهی-در-شبکه‌های-اجتماعی-برنامه-ریزی-کنیم

برندآفرینی و مدیریت شهرت دانشگاه تأکید کرد و گفت: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم. --> به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه...

دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/-دکتر-ترابی:-اعضای-هیئت-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-نقش-کلیدی-در-موفقیت-دانشگاه-در-برندآفرینی-دارند

برندآفرینی دارند کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران،...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هشتم-و-پایانی-مدل-«میانه-داستان»

برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان» تاریخ انتشار : 1401/12/20 - 06:47 تعداد بازدید : کد خبر : 230402 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان» یکی...

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی

https://pr.tums.ac.ir/News/تاکید-مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-بر-اهمیت-نظام-تصویری-مشخص-در-برندآفرینی

برندآفرینی در سیزدهمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی مطرح شد تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سیزدهمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، بر...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هفتم-مدل-«گلبرگی»

برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی» تاریخ انتشار : 1401/12/02 - 09:39 تعداد بازدید : کد خبر : 226591 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی» یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-پنجم-مدل-«حلقه-های-تو-در-تو»-

برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو» 1401/10/17 - 09:57 - تعداد بازدید: یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-سوم-«مدل-همگرایی»

برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی» 1401/08/15 - 06:54 - تعداد بازدید: یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-دوم-«مدل-چشمک-زدن»-

برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن» 1401/08/05 - 10:44 - تعداد بازدید: یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-اول-«مدل-کوهستان»-

برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان» 1401/07/24 - 10:13 - تعداد بازدید: یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط...

دکتر محمدرضا پورمند: آموزش عوامل میکروبی باید از مدارس شروع شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/دکتر-محمدرضا-پورمند:-آموزش-عوامل-میکروبی-باید-از-مدارس-شروع-شود

برندآفرینی_مشارکتی_در_حوزه_آموزش تهیه کننده: زهرا حری گالری فیلم مرتبط دکتر رامش عمرانی پور: هدف اصلی مرکز تحقیقات پستان همکاریهای بین المللی و بین دانشگاهی است دکتر خسرو صادق نیت: اولویت‌های پژوهشی مرکز اختلالات خواب در زمینه ارتقای سلامت جامعه است دکتر...