4 مورد یافت شد

سیزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/سیزدهمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

سیزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سیزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/05/28 - 13:11 - تعداد بازدید: سیزدهمین جلسه برندینگ دانشگاه روز سه شنبه 28 مرداد 99 با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی...

بررسی محور شعارهای دانشگاه های بزرگ جهان در دهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/news/بررسی-محور-شعارهای-دانشگاه-های-بزرگ-جهان-در-دهمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

بررسی محور شعارهای دانشگاه های بزرگ جهان در دهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر ترابی: نشاط در دانشگاه باید به صورت چشمه جوشان در همه لحظات فعال باشد بررسی محور شعارهای دانشگاه های بزرگ جهان در دهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در...

مدیر روابط عمومی دانشگاه: وظیفه ما تولید امید در جامعه است

https://pr.tums.ac.ir/news/-مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه:-وظیفه-ما-تولید-امید-در-جامعه-است

مدیر روابط عمومی دانشگاه: وظیفه ما تولید امید در جامعه است نخستین جلسه کمیته اثربخشی کاربردی برگزار شد مدیر روابط عمومی دانشگاه: وظیفه ما تولید امید در جامعه است دکتر ماشاءاله ترابی در نخستین جلسه کمیته تخصصی اثربخشی در برندسازي دانشگاه گفت: در تولید...

مدیر روابط عمومی دانشگاه: برند خلق نمی‌شود، متولد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه:-برند-خلق-نمی‌شود،-متولد-می‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه: برند خلق نمی‌شود، متولد می‌شود پنجمین جلسه برندسازی دانشگاه مدیر روابط عمومی دانشگاه: برند خلق نمی‌شود، متولد می‌شود دکتر ماشاءاله ترابی در پنجمین جلسه برندسازی دانشگاه با تأکید بر اینکه جذاب بودن یکی از ارکان مباحث برندینگ در...