8 مورد یافت شد

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هشتم-و-پایانی-مدل-«میانه-داستان»

داستان برند را تشریح کرده است که در قسمت پایانی مدل «میانه داستان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا هفتم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو، قهرمان و گلبرگی ارائه شده بود. کپی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی»

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هفتم-مدل-«گلبرگی»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «گلبرگی» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا ششم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو و قهرمان ارائه شده بود. کپی کلیدواژه ها...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت ششم مدل «قهرمان»

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-ششم-مدل-«قهرمان»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «قهرمان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا پنجم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده و حلقه های تو در تو ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-پنجم-مدل-«حلقه-های-تو-در-تو»-

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «حلقه های تو در تو» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا چهارم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی و شروع گیج کننده ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-چهارم-«شروع-گیج-کننده»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا سوم، مدل کوهستان، چشمک زدن و همگرایی ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی داستان_برندشروع_گیج_کنندهدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-سوم-«مدل-همگرایی»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل همگرایی منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان و در قسمت دوم مدل چشمک زدن ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی مدل_همگرایی_برندآفرینی_داستان_برند_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده:...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-دوم-«مدل-چشمک-زدن»-

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی سناریونویسی_برندآفرینی_داستان_برندمدل_چشمک_زدن_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی گلپایگانی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-اول-«مدل-کوهستان»-

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل کوهستان منتشر شده است. کپی کلمات کلیدی برندآفرینی_داستان_برنددکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی گلپایگانی مطالب مرتبط بیست و دومین جلسه برندسازی دانشگاه دکتر ترابی: برندهای موفق،...