2 مورد یافت شد

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-پنجم-مدل-«حلقه-های-تو-در-تو»-

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «حلقه های تو در تو» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا چهارم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی و شروع گیج کننده ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-سوم-«مدل-همگرایی»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل همگرایی منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان و در قسمت دوم مدل چشمک زدن ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی مدل_همگرایی_برندآفرینی_داستان_برند_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده:...