4 مورد یافت شد

دکتر ناطقی: در مجموعه روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شاهد تحول هستیم

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/دکتر-ناطقی:-در-مجموعه-روابط‌عمومی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-شاهد-تحول-هستیم/195857

روزنامه نگاری برند پرداختند. در پایان نشست مسئولان روابط‌عمومی معاونت های غذا و دارو، درمان، بیمارستان و شبکه‌های بهداشت و درمان ری، اسلامشهر و مرکز بهداشت جنوب تهران نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. توضیح اینکه ازکلینیک خواب بیمارستان...

دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/-دکتر-ترابی:-اگر-روابط-عمومی-مبتنی-بر-علم-عمل-نکند-پیشرفت-نمی‌کند

دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند نخستین جلسه اتاق روزنامه‌نگاری برند در حوزه «بهداشت، درمان و غذا و دارو» دکتر ترابی: اگر روابط عمومی مبتنی بر علم عمل نکند پیشرفت نمی‌کند اتاق روزنامه‌نگاری برند در راستای «پاسخی به نیاز...

دکتر ترابی: حرکت روابط عمومی کاملاً در مرزهای دانش «روزنامه‌نگاری برند» است

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-حرکت-روابط-عمومی-کاملاً-در-مرزهای-دانش-«روزنامه‌نگاری-برند»-است

دکتر ترابی: حرکت روابط عمومی کاملاً در مرزهای دانش «روزنامه‌نگاری برند» است نشست ارزیابی عملکرد روابط عمومی معاونت درمان و بیمارستان‌ها دکتر ترابی: حرکت روابط عمومی کاملاً در مرزهای دانش «روزنامه‌نگاری برند» است به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای معرفی...

بررسی کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/بررسی-کتاب-روزنامه-نگاری-برند-در-کمیته-سرآمدی-و-اثربخشی-روابط-عمومی

روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی هر سازمان یک رسانه است بررسی کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای توسعه و بهبود برند دانشگاه و مدیریت تصویر و شهرت آن، اقدام...