3 مورد یافت شد

دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/-دکتر-ترابی:-معرفی-مزیت‌های-ویژه-هریک-از-مراکز،-فرصتی-برای--تمرکز-بر-موضوعات-جدید-موردنیاز-جامعه-است-

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر گزارشی از تولید محتوای پنجشنبه‌های اسمانی ارائه و پاسخ پرسش‌های مربوط به مزیت‌ها و خدمات شهیر مراکز...

دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد

https://pr.tums.ac.ir/news/-دکتر-ترابی:-اصلاح-رویکرد-برند-آفرینی-دانشگاه،-جایگاه-مناسب-دانشگاه-در-اجتماع-را-به-تصویر-می‌کشد

مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر، بر توجه به اجرای مبتنی بر چک لیست استاندارد تمامی رویدادها و نمایش مزیت‌های رقابتی دانشگاه تأکید شد. -->...

دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/-دکتر-ترابی:-ایجاد-فرم-و-شکل-جذاب-و-تولید-محتوای-سناریو-محور،-عامل-مؤثر-در-جذب-مخاطب-است

دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است کمیته مدیریت تصویر و شهرت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است در کمیته مدیریت...