1 مورد یافت شد

در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-توجه-به-مزیت-رقابتی،-کاربرد-علم-در-عمل-و-شکل-گیری-نگرش-های-جدید-از-دستاورد-های-اصلی-در-برند-آفرینی-است

پیش نیاز تغییرات شگرف خواند و گفت: اگر هر کدام از پیش نیازها نباشد، عوارضی ایجاد می شود که باید پیش از تغییر از آن مطلع باشیم. اصولا برند آفرینی همواره با تغییر همراه است و در تغییر با واکنش های هیجانی مواجه هستیم که یا سبب فعالیت پویا و یا موجب انفعال می...