بازدید بهداشتی کارشناسان مدیریت امور سلامت از اماکن دانشجویی کوی

کارشناسان بهداشت مدیریت امور سلامت، از تمام اماکن دانشجویی، درمانگاه و آشپزخانه مجتمع کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مطابق با چک لیست های مدون بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، کارشناسان مرکز بهداشت و درمان دانشجویان در سه ماهه اول سال تا نیمه اول تیر ماه سال 1402 از اماکن دانشجویی، آشپزخانه، استخر، بوفه ها و درمانگاه کوی بازدید کرده و مطابق با دستورالعمل ها و چک لیست ها، مواردی را از قبیل: نظارت مستمر بر نظافت روزانه آشپزخانه مطابق با برنامه زمانبندی شده، دارا بودن کارت سلامت با تاریخ معتبر ویژه کارکنان آشپزخانه، رعایت بهداشت فردی و لزوم استفاده از لباس کار مناسب کارکنان همراه با دستکش، کلاه، ساق دست، ماسک و ... نکاتی را عنوان کردند.
کارشناسان ضمن بازدید از تمام خوابگاه ها، مراکز توزیع غذا، استخر، بوفه های دانشگاه و سایر اماکن تمام موارد مهم و نواقص مشاهده شده را به سرپرستان و مسئولان گفتند.
توضیح اینکه، بازدیدهای کارشناسان مرکز بهداشت و درمان دانشجویان از تمام خوابگاه ها و اماکن دانشجویی، مراکز طبخ و توزیع غذا، فروشگاه و ... بطور مستمر و دوره ای بمنظور حفظ سلامت دانشجویان ادامه خواهد داشت.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *