برنامه شنبه‌های نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران این هفته در مرکز بهداشت جنوب تهران اجرا شد

شنبه‌های نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و مدیر تعالی و امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، شنبه‌های هر هفته به‌عنوان «شنبه‌های نیکوکاری» با هشتک #همه باهم به‌سوی محرومیت‌زدایی# نام‌گذاری شده است.
 روز شنبه 28 مرداد 1402 با همراهی دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی و امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه، دکتر آمنه عبیری، رئیس بیمارستان آرش، آرزو سلطانی فرد، مسئول مددکاری اجتماعی معاونت درمان دانشگاه و آرزو چراغی، دبیر اجرایی شنبه‌های نیکوکاری و مسئول خیرین مرکز بهداشت جنوب تهران این برنامه در منطقه تحت پوشش این مرکز اجرا شد.
مسئولان مرکز بهداشت جنوب تهران و معاونت درمان دانشگاه در مناطق کم برخوردار تحت پوشش این مرکز در منطقه مرتضی گرد حضور یافتند و پس از ویزیت خانواده‌های نیازمند، خدمات درمانی و بسته‌های معیشتی در اختیار این خانواده‌ها قرار دادند و در ادامه مقرر شد مشکلات تحصیلی کودکان این خانواده‌ها که از تحصیل محروم شده‌اند و نیز مشکلات درمانی آن‌ها از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بررسی و پیگیری شود.
توضیح اینکه بر اساس دستور رئیس دانشگاه در هر شنبه نیکوکاری، تعدادی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس برنامه از پیش تعیین‌شده باهدف محرومیت‌زدایی، از مناطق و خانواده‌های کم برخوردار بازدید می کنند و در این پویش دانشگاه، نقش اجتماعی پررنگی را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ارائه می کنند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *