به مناسبت هفته خوابگاه ها کارگاه ویژه سرپرستان، ناظم و ناظمه ها و کارکنان خدمات برگزار شد

همزمان با هفته گرامیداشت خوابگاه ها، مدیریت امور سلامت دانشجویان کارگاهی با محوریت سلامت ویژه کارکنان مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه با محوریت سلامت توسط کارشناسان مدیریت امور سلامت دانشجویان و با حضور 25 نفر از سرپرستان، ناظم و ناظمه ها و کارکنان خدمات مدیریت امور خوابگاه ها برگزار شد.
در شروع کارگاه فاطمه شهسواری در خصوص نحوه بازدید بهداشتی از قسمت های مختلف خوابگاه و شرح وظایف کارکنان در مواجهه با مسایل بهداشتی و همچنین بهداشت فردی سخن گفت.
در ادامه رامین عباسی دستورالعمل های بهداشت محیطی خوابگاه ها و نحوه استفاده از کپسول اطفای حریق را توضیح داد و سپس محبوبه محمدزاده در خصوص ساس و راه های کنترل و مبارزه آن در محیط های خوابگاهی آموزش داد.
دکتر سمانه میرزایی مدرس بعدی کارگاه در رابطه با ورزش و فواید آن در سلامتی کارکنان و نشاط آن ها مطالبی را بیان کرد و در انتها مهشید آراسته در خصوص نشانگرهای رنگی مندرج در برچسب مواد غذایی و نحوه استفاده و کاربرد آن ها در انتخاب تولیدات غذایی سالم توضیحاتی ارائه داد.
توضیح اینکه، این کارگاه روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 12 تا 14 در سالن شورای مدیریت امور خوابگاه ها برگزار شد.
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *