پنجمین نشست راهبران شبکههای اجتماعی دانشکدهها
دکتر ترابی: روابط عمومی نقش چهره و صدای دانشگاه علوم پزشکی تهران را ایفا می کند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پنجمین نشست خود با راهبران شبکههای اجتماعی دانشکدهها، با تأکید بر اینکه رسانه از سه بخش «تکنیک»، «هنر» و «محتوا» تشکیل شده است، گفت: رسانهای موفق است که مخاطب بیشتری را از این سه بخش جذب کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در نشست 20 دی 1401 راهبران شبکههای اجتماعی دانشکدهها که در سالن شورای ستاد سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر ماشاءاله ترابی ضمن قدردانی از همکاران تلاشگر روابطعمومیها؛ گفت: امید داریم بتوانیم چهره مناسبتری را از مجموعه فعالیتهای دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه روابط عمومی به نوعی چهره و صدای دانشگاه است؛ یادآور شد: باید بتوانیم آن طور که شایسته شان دانشگاه است دستاوردها را شناسایی و معرفی کنیم.
دکتر ترابی با تأکید بر اینکه رسانه از سه بخش؛ تکنیک، هنر و محتوا تشکیل شده است، تصریح کرد: اصولاً رسانه موفق؛ رسانهای است که بتواند تکنیک را در کنار هنر و تولید محتوا طوری کنار هم قرار دهد که مخاطب بیشتری جذب شود.
مدیر روابطعمومی دانشگاه ادامه داد: مخاطب، مرتب موضوع را پیگیری میکند و انتظار دارد که مطلب جدیدی را مشاهده کند، اگر این سه عامل خوب در کنار هم سازماندهی شده باشد مخاطب شرطی میشود و بلافاصله دنبال مطلب و موضوع موردنظر در رسانهها و شبکههای اجتماعی میگردد.
دکتر ترابی با تاکید بر کیفیت تولید محتوا بیان کرد: محتوای تولید شده اگر در راستای نیاز مخاطب باشد حتی اگر تکنیک و هنر هم خیلی قوی نباشد مطمئن باشید مخاطب را جذب میکند.
وی خاطرنشان کرد: در پی شناسایی افرادی در دانشکدهها باشید که تعداد زیادی فالوور(دنبال کننده) دارند چرا که این عزیزان میتوانند در بازنشر محتوای تولید شده در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران کمک شایانی داشته باشند.
مدیر روابطعمومی دانشگاه یادآور شد: روزانه اتفاقات بزرگی در سطح مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در حال اتفاق است که میتواند در درمان بیماری، تغذیه، سلامتی و ... هموطنان عزیزمان کمککننده باشد که باید در معرفی این موارد کوشا باشیم.
در ادامه رابطین روابطعمومی دانشکدهها گزارش فعالیتهای خود را در شبکههای اجتماعی ارائه کردند و مقرر شد در هفته آینده فعالیتها، پیشرفتهای انجام شده و تغییرات محسوس در قالب power point در حدود پنج دقیقه ارائه شود.
نظر دهید