بازدید مسئولان معاونت توسعه از شبکه بهداشت و درمان اسلام‌شهر

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی کلینیک قائمیه و پزشک خانواده شهری در مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر را حرکتی ماندگار و ارزشمند خواند

سیزدهمین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت «بررسی مسائل جاری و مشکلات شبکه بهداشت و درمان اسلام‌شهر، رفع موانع و ارائه راه‌حل‌های مناسب» در این شبکه تشکیل شد. در ادامه دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه به همراه تیم مدیریتی از کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق‌تخصصی قائمیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در نشست 31 مرداد ۱۴۰۲ شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران که به میزبانی مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر برگزار شد، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر گفت: یکی از واحدهایی که در حوزه بهداشت به‌صورت مؤثر ارائه خدمت می‌کند، شبکه بهداشت و درمان اسلام‌شهراست که خدمت همه کارکنان این مرکز خداقوت می‌گویم. 
وی با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر پیشینه قدیمی دارد؛ افزود: تصمیم گرفتیم با تیم مدیریتی حوزه معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع در این مرکز حضور داشته باشیم الحمدلله برای موضوعاتی که در مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر با آن روبرو است و مطرح کردند؛ راه‌حل‌های مناسب ارائه کردیم.  
دکتر رحیم نیا با اشاره به راه‌اندازی کلینیک قائمیه و پزشک خانواده شهری در مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر؛ تأکید کرد: سعی کردیم تکالیفی که به عهده حوزه معاونت توسعه بود را تصمیم‌گیری کنیم و نهایتاً تا دو هفته دیگر فرایندها انجام شود و این دو پروژه اصلی به بهره‌برداری برسد؛ امید داریم خیر و منفعت آن برای مردم باشد.  
معاون توسعه دانشگاه گفت: برای موارد حقوقی که مطرح شد با رعایت منافع و مصالح دانشگاه تصمیم‌گیری شد؛ ان‌شاءالله دغدغه مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر مرتفع شود.  
دکتر رحیم نیا در ادامه به بحث در مورد سرفصل‌های مشکلات و چالش‌هایی که مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر در حوزه مالی و اداری مطرح کرده بودند از جمله؛ تأمین اعتبار، پرداخت‌های پرسنلی در حوزه شبکه، امکانات و سرانه ورزشی و... اشاره کرد و یادآور شد: راهکارهایی را برای این موارد مطرح کردیم؛ امید داریم بهره‌وری بیشتری از ظرفیت‌های ساختمانی، فضای فیزیکی و پتانسیل‌های موجود داشته باشند و سود آن به همکاران مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر برسد و باتوجه‌به اینکه از امکانات ورزشی دانشگاه که به‌صورت متمرکز تدارک‌دیده‌شده است دور هستند، سرانه ورزشی همکاران مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر سه برابر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوانند از امکانات  شهرستان اسلام‌شهر نیز استفاده بهینه کنند.  
در ابتدا دکتر علیرضا عباسی رئیس مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر ضمن خیرمقدم به دکتر رحیم نیا و تیم مدیریتی معاونت توسعه، به ارائه گزارشی از وضعیت و شرایط موجود مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر پرداخت. 
وی در پایان جلسه و بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی، گفت: جلسه و نشستی کاربردی بود، امید داریم تعامل و ارتباط همکاران مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر با مدیران معاونت توسعه بیشتر شود.
رئیس شبکه افزود: حضور مدیران معاونت توسعه و در جریان قرارگرفتن از شرایط  خدمت‌رسانی واحدهای صف می‌تواند   هم‌پوشانی خوبی را رقم بزند به‌گونه‌ای که نقاط قوت بیشتر و نقاط ضعف با ارائه راهکار اصلاح شود.  
دکتر عباسی خاطرنشان کرد: با حمایت معاونت‌های توسعه و درمان و راهبری رئیس دانشگاه امید داریم راه‌اندازی کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق‌تخصصی قائمیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌شهر عملیاتی شود و هم‌وطنان عزیزمان از ارائه خدمات تخصصی بهره‌مند شوند.   
توضیح اینکه در سیزدهمین جلسه شورای معاونت توسعه در خصوص موارد مطرح شده تیم مدیریتی مرکز بهداشت و درمان اسلام‌شهر و مدیران معاونت توسعه نظرات خود را مطرح کردند. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *