برگزاری اولین نشست کمیته تخصصی ساختار و فناوری‌های مدیریتی در سال 1400

اولین جلسه کمیته تخصصی ساختار و فناوری‌های مدیریتی در سال 1400 روز سه‌شنبه 28 دی1400 در سالن حکیم ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی دانشگاه، این جلسه با حضور دکتر سید ابوالفضل ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت دانشگاه، دکتر مسعود امانلو مدیر تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی و دبیر کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی، نمایندگان حوزه‌های ستادی، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها برگزار و پیشنهادهای اولویت‌دار دانشگاه (بازه زمانی دی ماه سال 1399 تا آذرماه 1400) بررسی و تصویب شد.

دکتر امانلو در ابتدا ضمن اشاره بر فرهنگ مدیریت مشارکتی، به بیان اهداف و مزایای نظام پیشنهادها پرداخت و در ادامه پیشنهادهای دارای امتیاز داوری بالای ۵۰ از کمیته خبرگی دانشگاه و کمیته‌های تخصصی در سطح دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها را ارائه کرد. سپس اعضای جلسه نقطه نظرات موافق و مخالف خود برای هر پیشنهاد را بیان کردند. در ادامه با رای گیری اعضای حاضر در جلسه، پیشنهادهای اولویت دار دانشگاه مصوب  شدند.

توضیح اینکه برخی از پیشنهادها به دلیل ارائه نشدن راهکار اجرایی از طرف پیشنهاد دهنده، منع قانونی، ناقص بودن پیشنهاد و یا در حال اجرا بودن رد شدند.

در این جلسه با هدف ایجاد انگیزه کارکنان، پویایی سازمانی و بهره‌مندی از مزایای نظام مدیریت مشارکتی، با دستور دکتر ذاکریان مقرر شد تا بر اساس تعداد مشارکت، از پیشنهاد دهندگان برتر و واحدهای سازمانی برتر در نظام پیشنهادها با اعطای لوح تقدیر با حضور رئیس دانشگاه، قدردانی شود.

 

مونا سعید
تهیه کننده:

مونا سعید

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *