• تاریخ انتشار : 1397/02/05 - 17:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1074
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری هشتمین همایش اختلالات خواب در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

همایش سه‌روزه اختلالات خواب از چهارشنبه 5 اردیبهشت 97 آغاز شد و تا 7 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت. در اين همايش هشت سمپوزیوم از گروه‌های مختلف فعال در علم اختلال خواب برگزار و سه کارگاه جانبی برای متخصصین و کارکنان فعال در کلینیک‌های خواب اجرا خواهد شد.

گالری عکس

دکتر امین آمالی عضو هیئت علمی گروه گوش، حلق و بینی و دبیر علمی هشتمین همایش اختلالات خواب در خصوص این همایش گفت: این همایش که به صورت دوسالانه برگزار می شود حاصل همکاری چندین رشته تخصصی و فوق تخصصی و علوم پایه است.
وی افزود: در علم خواب به تشخیص، ارزیابی و درمان بیماران با مشکلات خواب پرداخته می شود. علوم پایه همچون ژنتیک، اپیدمیولوژی، آمار، فیزیولوژی و فارماکولوژی و رشته های بالینی همچون طب کار، روانپزشکی، نورولوژی، گوش و حلق وبینی، فک و صورت، ریه، اطفال، دندانپزشکی و... در این زمینه فعالیت می کنند.
در اصطلاح عوام خروپف یکی از شایع‌ترین اختلالات خواب است، اما نکته حائز اهمیت در اختلالات خواب عوارضی است که در اثر توقف تنفس به‌صورت مرکزی و یا انسدادی ایجاد می‌شود و با نشانه های مختلف مانند خواب‌آلودگی روزانه، سردرد، افزایش فشارخون، اختلالات عروقی تا مسائلی مانند تصادفات رانندگی بروز می یابد و باعث می‌شود که این علم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
قابل ذکر است این همایش سه‌روزه از چهارشنبه 5 اردیبهشت 97 آغاز و تا 7 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت و هشت سمپوزیوم از گروه‌های مختلف فعال در علم اختلال خواب برگزار و سه کارگاه جانبی برای متخصصین و کارکنان فعال در کلینیک‌های خواب اجرا خواهد شد. همچنین در این همایش بیش از صد مقاله ارائه می‌شود.
توضیح اینکه این همایش دارای امتیاز بازآموزی است و گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

 

  • گروه خبری : مجتمع بیمارستانی امام خمینی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 76180
کلمات کلیدی
تهیه کننده: