• تاریخ انتشار : 1399/04/31 - 14:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه بررسی مشکلات خط 7 مترو تهران در محدوده مجتمع بیمارستانی امام خمینی ( ره ) و پروژه بیمارستانی مهدی کلینیک

دکتر بیگلر: در این بحران پیش رو، عمل به مسئولیت اجتماعی به منظور رفع مشکلات در حوزه بهداشت و درمان برای سلامت مردم جامعه نیازمند مشارکت سازمان های دیگر است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی دانشگاه، دوشنبه 30 تیرماه 99،جلسه ای به منظور بررسی مشکلات خط 7 مترو تهران در محدوده مجتمع بیمارستانی امام خمینی( ره ) و پروژه  بیمارستانی مهدی کلینیک با حضور معاون توسعه، مدیر امور مالی، مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، مدیر عامل پروژه بیمارستانی مهدی کلینیک، نمایندگانی از شهرداری تهران و مدیر پروژه خط 7 مترو تهران، در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.

معاون توسعه دانشگاه گفت: در این بحران پیش رو، عمل به مسئولیت اجتماعی به منظور رفع مشکلات در حوزه بهداشت و درمان برای سلامت مردم جامعه نیازمند مشارکت سازمان های دیگر است.

وی افزود: همکاری این گروه ها و سازمان ها با یکدیگر زمینه ساز ارتقای سطح خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم جامعه و نهادینه شدن عمل به مسئولیت اجتماعی نیز می شود.

در ادامه جلسه آزاده چترروز، مدیر امور مالی دانشگاه در خصوص مطالبات دانشگاه از شهرداری و تهاتر بین این دو سازمان به نکاتی اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه دانشگاه از شهرداری مطالباتی، در زمینه ی اجاره زمین های واگذار شده در مجتمع بیمارستانی امام خمینی( ره ) در راستای ایجاد خط 7 مترو دارد ، دانشگاه همواره با شهرداری همراه و همدل بوده و در امور مختلف با شهرداری همکاری کرده است.

در حاشیه این جلسه مدیرعامل پروژه خط 7 مترو تهران در رابطه با وضعیت ایمنی این خط مترو توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا آخر امسال خط 7 مترو تهران برای استفاده مردم به ویژه مراجعه کنندگان به مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) افتتاح می شود.

یوسفی در ادامه در خصوص تملک املاک در محدوده بیمارستان امام خمینی و دانشکده پرستاری مامایی به نکاتی اشاره کرد و گفت: خط 7مترو تهران در قسمت شرق تونل توحید و ضلع غربی مجتمع بیمارستانی امام خمینی( ره ) قرار دارد و دارای 3 ورودی است.

در پایان، در خصوص مباحث مطرح شده میان حاضران جلسه بحث و تبادل نظر شد.

  • گروه خبری : مدیریت امور مالی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 159479
محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *