• تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 20:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 212
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور برجسته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تصمیم‌گیری‌های کلان پزشکی ورزشی فوتبال آسیا

دکتر توحید سیف برقی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص پزشکی ورزشی، در نشست اخیر کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، نقش فعالی ایفا کرد. این نشست با حضور وی به عنوان عضو هیئت رئیسه کمیته، به تصویب مصوبات مهمی منجر شد که آینده سلامت ورزشکاران قاره کهن را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، از جمله مصوبات  نشست سه شنبه ۱۷ سپتامبر 2024 در مقر ای اف سی در کوالالامپور مالزی، ارتقای سلامت ورزشکاران با افتتاح مراکز پزشکی مورد تایید AFC و قوانین و مقررات آموزشی و اجرایی در خصوص تکان مغزی و مرگ ناگهانی قلبی بود.
تعیین کارگروه علمی و اجرایی در خصوص تعیین جنسیت، آغاز به کار گروههای علمی از چهارشنبه 18 سپتامبر برای هشتمین کنگره پزشکی ورزشی فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۵، برنامه ریزی آموزشی برای پزشکان و برنامه ریزی برای انجام آزمایش های دوپینگ در سال آتی از دیگر مصوبات این نشست بود.

دکتر سیف برقی، پرچمدار پزشکی ورزشی ایران در آسیا
دکتر توحید سیف برقی، که از سال 1398 به عنوان عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است، با حضور فعال خود در این کمیته، به ارتقای جایگاه ایران در عرصه پزشکی ورزشی در سطح قاره آسیا کمک شایانی کرده است. انتخاب وی به عنوان عضو هیئت رئیسه کمیته، نشان از شناخت و اعتباری است که جامعه پزشکی ورزشی ایران در سطح بین‌المللی دارد.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 278033
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

دکتر توحید سیف برقی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *