دکتر صادقیان: ما همواره خود را در هر جایگاهی که باشیم سرباز فرهنگی می دانیم

اولین جلسه مشترک کارشناسان فرهنگی دانشگاه پس از ادغام معاونت های فرهنگی و دانشجویی فرهنگی، با هدف تکریم از خدمات مدیر فوق برنامه و هنری و معارفه مدیر امور فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، با ادغام دو معاونت فرهنگی و دانشجویی فرهنگی، جلسه آشنایی و معارفه کارشناسان دو معاونت با حضور مسئولان فرهنگی دانشگاه روز شنبه 14 اسفند 1400 از ساعت 14 در سالن شورای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر محمدحسین صادقیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از تلاش های دکتر فاطمه خوشنوا مدیر پیشین امور هنری و فوق برنامه قدردانی و دکتر محمود مطهری نیا را به عنوان مدیر جدید امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه معرفی کرد.
وی تاکید کرد: ادغام این دو معاونت با هدف چابک سازی اداری و پیگیری اهداف فرهنگی با سرعت بیشتر، انجام شده است و اظهار امیدواری کرد ادغام این دو مجموعه در ارتقای سطح کیفی و اهداف فرهنگی دانشگاه موثر باشد.
دکتر خوشنوا نیز با تاکید بر اینکه کار فرهنگی کاری نیست که به تنهایی قابل انجام باشد، از همراهی همکاران خود در مدیریت هنری و فوق برنامه تشکر کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ابراز امیدواری از آینده روشن فرهنگی در دانشگاه افزود: ما همواره خود را در هر جایگاهی که باشیم سرباز فرهنگی می دانیم و به عنوان یک سرباز، وظیفه خود می دانم از تمام پروژه های فرهنگی حمایت کنم.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *