• تاریخ انتشار : 1400/08/03 - 11:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 760
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آغاز سال تحصیلی 1401-1400در بیمارستان فارابی

دکتر محمدرضا اکبری: تمام بسترها برای پیشرفت دستیاران در بیمارستان فارابی فراهم است

مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1400 و معرفی دستیاران چشم پزشکی نو ورود بیمارستان فارابی با حضور رئیس، معاونان و روسای بخش های این بیمارستان برگزار شد.

آغاز سال تحصیلی 01-1400در بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دکتر محمدرضا اکبری، رئیس بیمارستان در مراسم آغاز سال تحصیلی 01-1400 که بامداد دوشنبه 3 آبان با حضور دستیاران چشم پزشکی نو ورود این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و خوش آمد گویی به دستیاران جدید گفت: اگر بخواهم دوره دستیاری را شرح دهم، مانند کوزه ای است که بستگی به شما دارد که پس از 4 سال با تلاش و پشتکار چه میزان آن را پر کرده باشید. اما هرچه که هست به سرعت خواهد گذشت. ممکن است در ابتدای راه دشواری هایی وجود داشته باشد اما امیدواریم که شما عزیزان از فرصتی که در این دوره در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید.
وی با تشریح شرایط بیمارستان فارابی افزود: اگر می خواهید در رشته چشم پزشکی پیشرفت کنید؛ چه از لحاظ آموزشی و پژوهشی و چه از نظر مهارت‌های جراحی، قطعاً بیمارستان فارابی بهترین انتخاب برای شماست. البته این به دلیل همت و کسب نمره های بالا بوده که توانستید جواز ورود به این مرکز را به دست آورید و باید بدانید که بیمارستان فارابی از نظر در دسترس بودن و ارتباط خوب استادان و اعضای هیئت علمی با دستیاران ، نعمتی است که باید از آن بهره مند شوید. همچنین با توجه به حجم بالای مراجعه بیماران به این بیمارستان، از نظر تنوع بیماری های چشم نیز شرایط به گونه‌ای است که به عنوان مثال اگر در طول شب درباره یک بیماری نادر مطالعه کنید روز بعد در درمانگاه با آن مورد مواجه خواهید شد. حتی قدم زدن در بیمارستان فارابی نیز برای دستیاران جنبه آموزشی دارد. هدف بنده از بیان این مطالب این است که بگویم تمام بسترها برای پیشرفت دستیاران در بیمارستان فارابی فراهم است. در مقابل از شما تقاضا داریم که در دوره چهار ساله دستیاری تنها به کسب علم و مهارت پرداخته و در عین رعایت اخلاق و نظم از مسائل حاشیه ای دوری کنید. زیرا این مسائل می‌تواند علاوه بر تاثیر منفی در کیفیت آموزش شما تمرکزتان در معاینه بیماران را نیز دچار مشکل کند. همچنین احترام، معاینه دقیق و پیگیری درمان بیماران موضوع دیگری است که در زمان حضور در بخش ها درمانگاه ها باید به آن توجه کنید. احساس مسئولیت در این زمینه برای ما اهمیت بسیاری دارد و از شما می خواهیم که نهایت تلاش و دقت خود را در این راه به کار بگیرید.
دکتر اکبری در پایان صحبت های خود اظهار داشت: در پایان باید این نکته را یادآور شوم که آرزوی قلبی ما این است که شاهد درخشش دانش‌آموختگان بیمارستان‌فارابی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم. چه بسا در حال حاضر  استادان و دانش آموختگانی را داریم که در سطح بین الملل شناخته شده و دارای جایگاه ویژه ای بوده و برای خود و فارابی افتخار کسب می کنند.
در ادامه دکتر محمدطاهر رجبی، دکتر حمید ریاضی و دکتر محمد سلیمانی، معاونان پژوهشی، درمان و بین الملل و دکتر آرش میرمحمدصادقی، مدیر برنامه دستیاری بیمارستان فارابی نیز نکاتی را در زمینه های آموزشی، پژوهشی و درمانی برای دستیاران مطرح کردند.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 198745
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

دکتر محمدرضا اکبری، رئیس بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *