در نشست هماهنگی مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه مطرح شد:

ضرورت ثبت خاطره ای زیبا برای دانشجویان نو ورود

در نشست هماهنگی معاونت دانشجویی، فرهنگی، آموزشی و روابط عمومی دانشگاه بر ضرورت ثبت خاطره ای زیبا برای دانشجویان نو ورود و تقویت جایگاه و هویت دانشجویان تاکید شد.

در این نشست که روز چهارشنبه 23 مهرماه 1399 در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر خسروانی، جشن ورود  دانشجویان را به مراتب مهم تر از فارغ التحصیلی دانست و گفت: تکریم قوی ترین و نیرومند ترین پیوند میان دانشجویان و دانشگاه است چرا که آنها برای ورود به دانشگاه علوم پزشکی تهران بسیار زحمت کشیده اند و همزمانی این جشن با ورود می تواند در خاطره آنها بسیار تاثیر گذار باشد.

وی ضمن قدردانی از روابط عمومی برای توجه به این تاثیرگذاری گفت: گاهی اگر مراسم در شان آن مرکز نباشد، می تواند تاثیر منفی بگذارد، لذا توجه به کیفیت مراسمی در شان دانشگاه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دکتر خسروانی، بر ضرورت آشنایی دانشجویان با کارشناسان آموزشی، تاکید کرد و افزود: دانشگاه بهترین فضا برای آشنایی دانشجویان با NGO ها و سازمان های مردم نهاد است و آنها می توانند در بسیاری از فعالیت ها مشارکت داشته باشند.

سپس دکتر متولیان، ضمن معرفی نرم افزار Tritapp آن را محصول مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی تهران دانست و گفت: این نرم افزار، شبکه اختصاصی علوم پزشکی کشور است که پس از احراز هویت، امکانات مختلفی برای دانشجویان و اساتید در اختیارشان قرار می گیرد. همچنین در حال طراحی فضایی ویژه برای دانشجویان جدید الورود هستیم تا از این طریق کارت دانشجویی مجازی در اختیار آنها قرار گیرد و بتوانند با منتورهای خود در ارتباط باشند.

وی پیشنهاد قرارداد با دیجی کالا برای تهیه هدایا و یادگاری های کاربردی برای دانشجویان را مطرح کرد.

دکتر صادقی، مشاور اجرایی معاون دانشجویی دانشگاه، دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز دانشجویان را مهم ترین نیاز آنها دانست و خاطرنشان کرد: طراحی سایت برای دانشجویان نو ورود می تواند بسیار تسهیل کننده باشد.

وی تجربه استفاده از ظرفیت و توان دانشجویی برای اجرای برنامه های دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امسال در نظر داریم از دانشجویان در بدو ورود استعدادیابی کنیم و از ظرفیت آنها در برنامه های مختلف بهره مند شویم. همچنین برنامه کوهورت سلامت دانشجویان در این معاونت اجرا خواهد شد.

در ادامه دکتر ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، خواستار همکاری معاونت های مختلف برای هم افزایی در اجرای برنامه های آغاز سال تحصیلی شد و گفت: شیوه نامه خوشامدگویی در روابط عمومی دانشگاه تدوین و به زودی در اختیار واحدهای مختلف قرار می گیرد تا حداقل استانداردهایی در این زمینه رعایت شود.  

وی همچنین از طراحی سایت خوشامدگویی خبر داد و افزود: پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، می توانند با ورود به این سایت تمامی اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، همفکری برای اهدای یادبود مناسب به دانشجویان را موجب انتقال حس تعلق به آنها دانست و یادآور شد: هدایا به گونه ای باشد که موجب بهبود ارتقا جایگاه و هویت دانشجویان شود.

وی طراحی کمپین های دانشجویی و به روز رسانی tritapp برای دانشجویان را از دیگر برنامه ها خواند و بر ضرورت ثبت خاطره ای زیبا برای دانشجویان نو ورود تاکید کرد.

در پایان مقرر شد، جلسه ای با حضور کارشناسان دانشکده ها و معاونت ها در هفته آینده به منظور هماهنگی برنامه خوشامدگویی برگزار شود.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *