فراخوان برگزاری کارگاه دانش افزایی طراحی تمرینات ورزشی در بیماران فشارخون – قلبی

مدیریت تربیت بدنی در نظر دارد، کارگاه دانش افزایی طراحی تمرینات ورزشی در بیماران فشارخون – قلبی را ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با 30 امتیاز بازآموزی برگزار کند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه دانش افزایی طراحی تمرینات ورزشی در بیماران فشارخون – قلبی ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و با هدف آشنایی شرکت کنندگان با فعالیت های مناسب ورزشی در بیماران قلبی عروقی و فشار خون با تدریس دکتر علی عباسی مدیر گروه قلب بیمارستان شریعتی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر فرشاد غزالیان مدیر گروه فیزیولوژی ورزشی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به صورت حضوری در سالن دارالفنون ساختمان مرکزی دانشگاه شنبه 30 تیرماه 1403 از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.
توضیح اینکه، کارگاه دانش افزایی دارای گواهی شرکت و 30 امتیاز بازآموزی است و به علت ظرفیت محدود اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند.
از علاقه مندان دعوت می شود، از ساعت 15 یک شنبه 24 تیرماه تا 30 تیرماه 1403 در سامانه آموزش ضمن خدمت دانشگاه به آدرس اینجا ثبت نام کنند.
برای دریافت پوستر کارگاه، اینجا کلیک کنید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی