بازدید عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه از بیمارستان بهارلو

معاون دانشجویی دانشگاه: دستیاران و کارورزان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات درمانی در کنار سایر کادر درمانی بیمارستان‌های آموزشی هستند

دکتر محمدحسین پورغریب در بازدید از بیمارستان بهارلو از خدمات شایسته این مرکز به‌ویژه در پاندمی کرونا و ایام نوروز به مردم مناطق محروم جنوب شهر تهران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سه‌شنبه 10 فروردین 1400، دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی دانشگاه به همراه دکتر قیوم زاده پزشک ستاد هدایت در بازدید از بخش‌های اورژانس، مراقبت‌های ویژه، درمانگاه و پاویون دانشجویان بیمارستان بهارلو ضمن تبریک سال نو از زحمات کادر درمانی و پشتیبانی این مرکز در یک سال اخیر و در ایام نوروز قدردانی کردند.

دکتر پورغریب با گرامیداشت اولین پرستار شهید مدافع سلامت دانشگاه در بیمارستان بهارلو گفت: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های قدیمی و ریشه‌دار دانشگاه است که همواره و به‌ویژه در بحران کرونا و تعطیلات نوروز به مردم مناطق محروم جنوب شهر تهران خدمات شایسته‌ای را ارائه داده و می‌دهد. در بازدید امروز هم شاهد نظم بسیار خوبی در بیمارستان بودیم و همه اساتید، دستیاران، پرستاران، خدمات و سایر کارکنان با آرامش خاصی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که ستودنی است. فعال بودن خدمات سرپایی در کنار خدمات اورژانس در بیمارستان‌های آموزشی نمود روشنی از پاسخگویی بالای دانشگاه به نیازهای مردم در این روزهای تعطیل است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش بار مراجعات بیماران کووید 19 به این مرکز از مردم خواست تا با مراقبت بیشتر به کنترل و پیشگیری از موج چهارم کرونا در کشور کمک کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه از دستیاران و کارورزان به‌عنوان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات درمانی در کنار سایر کادر درمانی بیمارستان‌های آموزشی یاد و تصریح کرد: رزیدنت‌ها و کارورزان ما در رشته‌های پزشکی و سال‌های آخر پرستاری در ایام کرونا و در همین تعطیلات نوروز در کنار اساتید، پرستاران و سایر اعضای تیم‌های درمانی ایستاده‌اند و به مردم خدمت می‌کنند و بر خود می‌دانیم که از ایشان قدردانی و حمایت کنیم.

دکتر پورغریب سال 1399 را سال درخشان حوزه دانشجویی دانشگاه خواند و خاطرنشان کرد: رویکرد حمایتی هیئت‌رئیسه دانشگاه و شخص آقای دکتر کریمی ارتقای تسهیلات و امکانات رفاهی با تأکید ویژه بر بهسازی پاویون‌های دانشجویان در بیمارستان‌های آموزشی است.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *