نشست فصلی دبیران شورای انضباطی منطقه 10 آمایش کشوری برگزار شد

باحضور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، نشست فصلی دبیران شورای انضباطی منطقه 10 آمایش کشوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در این نشست که روز یکشنبه 21 آذر 1400 در دفتر شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، مهندس سیدصومعه دبیر شورای انضباطی دانشگاه ضمن خیرمقدم به دبیران مناطق آمایش و نماینده شورای مرکزی انضباطی دانشجویان، فرآیند تشکیل جلسات فصلی دبیران در دانشگاه های مختلف را تشریح و روند بهبود شرایط رسیدگی و همچنین ارتقای سطح رتبه بندی دانشگاه را برای حاضران بیان کرد.
در ادامه، دکتر صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی و رئیس شورای انضباطی دانشگاه، فلسفه وجودی شورای انضباطی را مطرح و عنوان کرد: شورای انضباطی باید در مرحله آخر اقدامات دانشگاه باشد و اولین مرحله این حلقه خود اساتید هستند که با تعامل سازنده می توانند خیلی از آسیب های اجتماعی و انضباطی دانشجو را شناسائی و دانشجو را در مسیر درست و قانون مداری هدایت کنند.
سپس دکتر وفائی دبیر منتخب منطقه 10 آمایش کشوری و دیگر دبیران، نقطه نظرات خود را در خصوص دستورالعمل های ارسالی از شورای مرکزی مطرح و با یکدیگر تبادل نظر کردند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *