نکوداشت دکتر علیرضا کریمی یزدی، استاد پیشکسوت گروه گوش، حلق و بینی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

آیین نکوداشت و تجلیل از 40 سال خدمت صادقانه دکتر علیرضا کریمی یزدی، استاد پیشکسوت گروه گوش، حلق و بینی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به مناسبت بازنشستگی دکتر علیرضا کریمی یزدی، استاد پیشکسوت گروه گوش، حلق و بینی این مرکز، مراسمی با حضور دکتر رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، معاونان، جمعی از اعضای هیئت‌علمی، اساتید گروه گوش، حلق و بینی، دستیاران و کارکنان مجتمع دوشنبه 8 بهمن‌ماه 98 در تالار تصویربرداری مجتمع برگزار شد.
در این مراسم دکتر صادق نیت رئیس مجتمع از استاد کریمی که بیش از 40 سال از بهترین سال‌های عمرشان را در کسوت استادی درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گذرانده و شاگردانی را تربیت‌کرده‌اند که منشأ اثرشان در سراسر کشور نمایان است تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) همیشه در آموزش پزشکی کشور خوش درخشیده و این مهم میسر نمی‌شد مگر با حضور اساتید بزرگواری همچون دکتر علیرضا کریمی یزدی، ایشان نه‌تنها در کسوت استادی در بخش گوش و حلق و بینی بلکه در مسئولیت‌های اجرایی مثل معاون آموزشی و پژوهشی مجتمع تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.
در ادامه رئیس مجتمع ضمن آرزوی توفیق، سعادت و سلامت برای استاد کریمی گفت: بازنشستگی پایان راه نیست و ادامه راه برای ایشان در کسوت یک پزشک انسان و متعهد قطعاً هموار خواهد بود.
سپس دکتر رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در ابتدای سخنانش یاد و خاطره اساتید فقید گروه گوش و حلق و بینی مجتمع (استاد محمدحسن خالصی، استاد هب الدین برقعی و استاد محمدحسن خرد پیر) را گرامی داشت و گفت: اگر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در مسیر درستی گام برمی‌دارد مدیون این اساتید است و امیدواریم ادامه‌دهندگان خوبی برای راهشان باشیم.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افتخار دارم که در حدود 40 سال است با استاد کریمی از دوران دانشجویی دوست و رفیق هستم؛ و از خصایل اخلاقی استاد آرامش، نظم، پشتکار و تعصب است.
سپس دکتر ملک‌زاده گزارش تفصیلی از میزان انتشار مقالات در رشته گوش و حلق و بینی را ارائه کرد.
در ادامه دکتر ابراهیم رزم پا رئیس دفتر ارتباط بادانش آموختگان مجتمع به بیان خاطراتی از استاد کریمی و تقدیر از عملکرد وی ایراد سخن کرد.
در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از این استاد باسابقه و خوش‌نام مجتمع تجلیل به عمل آمد.
خبر: شهره بیات
عکس: محمدعلی مرزبان

کلمات کلیدی
تهیه کننده: