کاشت نهال امید با دستان بیماران و با حضور مدیران و شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۱ در بیمارستان روزبه

به مناسبت روز درختکاری و در راستای احیای باغ روزبه، چندین نهال توسط بیماران، مدیران ارشد و همکاران واحدهای مختلف بیمارستان غرس شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با هفته درختکاری ۳۰ نهال مختلف در محوطه باغ روزبه غرس شد.
در این مراسم که با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، شهردار ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۱، جمعی از مسئولان شهرداری و همکاران بیمارستان روزبه برگزار شد، با هدف انگیزه و بالابردن روحیه، نشاط و انگیزه بیماران نهالها توسط بیماران کاشت شد.
در این مراسم دکتر شاهین آخوندزاده رئیس بیمارستان، توجه به توسعه زیباسازی و نگهداشت درختان باغ روزبه را در کنار توسعه های زیربنایی را از نکات مهم برشمرد و گفت این محوطه باغ روزبه از شاخصه های بیمارستان روزبه است و همه ما باید در نگهداری و توسعه آن تلاش کنیم.
پیش از این مراسم، جلسه ای با حضور یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان و سکینه بدرلو شهردار ناحیه برگزار شد که طرفین بر همکاری های بیشتر در جهت ارائه خدمات به مراجعین و گسترش فضای سبز بیمارستان تاکید کردند.
مسعودیان گفت: امروز یک روز با طراوت هست چرا که با حضور بیماران عزیزمان و با کاشت نهال، عشق و علاقه مان را به طبیعت و باغ روزبه نشان میدهیم و در سرسبزی و شادابی این باغ زیبا که تنفس در کنار این نهال هایی که در آینده به درختانی تنومند تبدیل خواهند شد حال بیماران را بهتر و روحیه آنها را شاداب تر خواهد کرد. در پایان از حضور شهردار ناحیه و همه همکاران تقدیر و تشکر شد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *