آغاز ثبت نام هفتمین آکادمی ورزشی فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، آکادمی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران را با حضور فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی در دو بخش دختران و پسران، در مجموعه ورزشی شهيد چمران برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، مدیریت تربیت بدنی در نظر دارد، هفتمین دوره آکادمی ورزشی تابستانه دانشگاه علوم پزشکی تهران (ویژه فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی) را از اول تیر ماه 98 با هدف آموزش و آشنایی فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه با موضوع ورزش و اهمیت آن در تندرستی افراد برگزار کند.
آکادمی ورزشی تابستانه امسال با حضور مربیان مجرب در بیش از 25 رشته آموزشی-ورزشی و تفریحی به تفکیک در دو بخش دختران و پسران از 7 تا 9 و 9 تا 13 سال و در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار می شود.
اداره گسترش ورزش های همگانی، مهلت ثبت نام در هفتمین آکادمی ورزشی را از روز شنبه ۱۱ تا دوشنبه ۱۳ خرداد 98 اعلام و کلاس های ورزشی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت 7:45 تا 15:30 تا نیمه شهریور 1398 ادامه خواهد داشت.
توضیح اینکه، همکاران علاقمند می توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس: خیابان قدس، نبش کوچه فردانش، ساختمان معاونت دانشجویی فرهنگی، طبقه دوم، مدیریت تربیت بدنی مراجعه و یا با شماره های 88974638 و 88974651 تماس برقرار کنند.

خبرنگار: نیلوفر کلانتری

 

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور