با سخنرانی رئیس دبیرخانه هوشمند و میزخدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران

تجربه موفق چارگون در راه اندازی سامانه بهره وری پرستاران بر پایه هوش مصنوعی ارایه می شود

در گردهمایی بزرگ مدیران و کارشناسان منابع انسانی، دکتر ماشاءاله ترابی رئیس دبیرخانه هوشمند و میزخدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران، تجربه موفق چارگون را در راه اندازی سامانه بهره وری پرستاران بر پایه هوش مصنوعی ارایه می دهد.

به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، این گردهمایی به مدت 2 روز از 9 تا 10 مرداد 1403، در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود و در بعدازظهر روز نخست آن که به نشست تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی اختصاص دارد، دکتر ترابی به مدت 30 دقیقه، تجربه موفق چارگون را در سامانه بهره وری پرستاران برپایه هوش مصنوعی ارایه می دهد.
در روز نخست گردهمایی، سخنرانی های تخصصی در محورهای «هوش مصنوعی ( AI)در خدمت توسعه منابع انسانی»، «استفاده از هوش مصنوعی در جذب و استخدام»، «آموزش و توسعه کارکنان با هوش مصنوعی (AI)»، «مدیریت عملکرد و ارزیابی کارکنان مبتنی بر AI»، «بهبود فرآیندها، تجربه کارکنان و پیش‌بینی نیازهای منابع انسانی به کمک AI»، «چالش‌ها و ملاحظات اخلاقی در استفاده از هوش مصنوعی» و «موارد کاربردی نمونه‌های موفق و آینده هوش مصنوعی در توسعه منابع انسانی» ارایه می شود.
روز دوم نیز، کارگاه آموزشی تحول دیجیتال در سازمان ها و صنایع با رویکرد ابزارهای هوش مصنوعی در خدمت مدیریت منابع انسانی برگزار می شود.
این گردهمایی به همت چارگون، آکادمی سه میم و بنیاد توسعه مدیریت امید فدایی منش ویژه گروه هدف مدیران، کارشناسان و متخصصان منابع انسانی و آموزش و توسعه، مشاوران منابع انسانی، مدیران اجرایی میانی و ارشد، مدیران فناوری اطلاعات، متخصصان تحلیل داده (Data Analysts)، متخصصان هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، کارآفرینان و استارتاپ‌ها و همچنین دانشجویان، پژوهشگران و سایر علاقه‌مندان برگزار می شود.
توضیح اینکه امکان نام نویسی در این گردهمایی تا 6 مرداد 1403 ادامه دارد.
 
 

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *