دکتر آرمان زرگران: دانشگاه علوم پزشکی تهران الگویی موفق در تعاملات بین المللی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه، در حاشیه اجلاس معاونین و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مرکزی پیشرو و سطح یک در حوزه بین الملل، میزبانی اجلاس معاونان و مدیران بین الملل را بر عهده دارد.

وی این دانشگاه را مرکزی الگو و پیشرو خواند و گفت: در زمینه فعالیت ها و برنامه های بین الملل حوزه وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران به نوعی الگو و پیشران بوده و همچنین از منظر توانمندی های ساختاری و علمی نیز، رتبه برتر کشور را در اختیار دارد.

مدیر توسعه امور بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه، با اشاره به زیرساخت های معاونت بین الملل برای توسعه بین المللی سازی دانشگاه افزود: از لحاظ زیر ساخت های حوزه بین الملل (پردیس بین الملل و کالج بین الملل دانشگاه) و همچنین ساختار سازمانی معاونت بین الملل که به گونه ای طراحی شده که همه شاخص های مورد نیاز برای توسعه امور بین الملل را در منطقه و حتی در تعاملات جهانی بر عهده دارد؛ توانستیم به نوعی الگو برای دیگر دانشگاه های کشور تبدیل شویم.

دکتر زرگران، خاطر نشان کرد: بیش از هزارودویست دانشجوی بین الملل از 45 کشور جهان در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند. برگزاری دوره های کوتاه مدت موفق در سطح بین الملل، همکاری های بین المللی دانشگاه در کنگره ها و همایش ها، میزهای همکاری با کشورهای مختلف جهان و مدل های مختلف همکاری دانشگاه، به عنوان الگویی موفق اعلام شده است و از دانشگاه چهره ای توانمند در حوزه تعاملات بین المللی نشان داده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: این محفل و جمع به پیشرفت بین المللی سازی آموزش پزشکی دانشگاه ها کمک کند و ما نیز به عنوان دانشگاه رتبه یک، نقش خود را به خوبی در این حوزه ایفا کنیم.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب